Mannen fått influensa

Googlimoogli

Glad i forumet
Assistert-jentene
Junibarna 2019
Hei

Jeg har fått influensa vaksinen, men vet at det er en liten sjanse for å få influensa likevel. Vi bor jo sammen og influensa vaksinen dekker ikke alle typer influensa....er litt redd selv om jeg ikke har noen symptomer ennå!
 
Om du får influensa er det ingen krise altså, du er så langt på vei at det ikke er noen særlig krise for babyen, så lenge du holder feberen nede.
 
Ha en god hygiene og hold deg litt unna han, så går det nok bra. Har han fått påvist influensa hos legen?

Generelt sett så er det ikke veldig farlig for gravide å få influensa heller. Men best å prøve å unngå det så godt det går.
 
Det går an å ta en telefon til legevakt og spørre om råd, ellers hold så godt smittevern/hygiene som dere kan. God bedring til mannen!

Om du får influensa er det ingen krise altså, du er så langt på vei at det ikke er noen særlig krise for babyen, så lenge du holder feberen nede.

Det er motsatt, det er i midten og slutten av svangerskapet det er farligst for både mor og baby.
 
Det er motsatt, det er i midten og slutten av svangerskapet det er farligst for både mor og baby.

Det var ikke det jeg fikk beskjed om på St. Olavs, men jeg ser det er det som står på nett.
 
Ha en god hygiene og hold deg litt unna han, så går det nok bra. Har han fått påvist influensa hos legen?

Generelt sett så er det ikke veldig farlig for gravide å få influensa heller. Men best å prøve å unngå det så godt det går.
Ja det gar gått bra:) Men det kjedelige er at de har sagt hele sykdommen tar ca 10 dager og han er fortsatt smitteførende i 10 dager til etter han blir frisk selv!
 
Om du får influensa er det ingen krise altså, du er så langt på vei at det ikke er noen særlig krise for babyen, så lenge du holder feberen nede.
Ja ringte føden og de sa jeg får det mest sannsynligvis ikke og hvis jeg får blir det mye mildere en! Ikke fått så langt og veldig glad for at jeg har tatt vaksinen!
 
Back
Topp