Mannen ❤

Frk.Lene

Elsker forumet
Februarlykke 2016
I dag kom mannen hjem fra jobb med roser, sjokolade og et hjemmelaget kort hvor han skrøt av hvor god mor jeg er for Oscar og takket for våkenetter ❤ Ble helt rørt jeg :)

Er mannfolka deres flinke til å fortelle dere hvor fantastiske dere er?

Så bra :)

Mannen forteller meg hver dag at han syns jeg er flink mamma ;)

Så bra :)

Mannen forteller meg hver dag at han syns jeg er flink mamma ;)
Så bra :) Det gjør min og, men kjente at det var koselig å få en liten ekstra oppmerksomhet. Tror det er 2. gang jeg har fått blomster gjennom snart seks år :D

Mannen forteller meg ofte at jeg er en flink mamma og at han blir veldig rolig av det :D
Dette er første barnet <3

Så koselig gjort.

Han var flinkere med første barnet, denne gangen virker det som han tar det litt for gitt.

Jeg har aldri forstått hvor mye jobb det er å være mor. 4-6 timer usammenhengende søvn, byssing, trilling og ikke minst bekymring tærer på orken til andre ting. Er veldig glad for at mannen ser og anerkjenner hva jeg gjør og viser at han setter pris på det :)

Så bra :) Det gjør min og, men kjente at det var koselig å få en liten ekstra oppmerksomhet. Tror det er 2. gang jeg har fått blomster gjennom snart seks år :D
Har enda ikke fått blomster :P
Men jeg fikk gifte meg med han da ;)
Og så tar han meg med til storbyer på langhelg et par ganger i året, så jeg skal ikke klage ;)

Har enda ikke fått blomster :P
Men jeg fikk gifte meg med han da ;)
Og så tar han meg med til storbyer på langhelg et par ganger i året, så jeg skal ikke klage ;)
Ja, det var en god kompensasjon for blomster :) Jeg maser stadig om giftemål, men har ikke fått det til ennå. Og vi har heller ikke vært på én ferie..

Back
Topp