Mannen ❤

Åhh... Så koselig... Nei, mannen her finnes ikke romantisk :(
 
Han skryter kvar eineste dag. :) Sjølv etter 4 år og 2 barn får eg daglig høre komplimenter om både utseende og mammarollen. :)

Og for 2 uker sida fridde han. ;-)
 
Det var fint gjort:)
Godt å få bekreftet det man holder på med 24/7.
 
Heldiggris! Nei mannen min er ikke særlig romantisk akkurat.. Fikk et fint kort på morsdagen men ellers lite
 
I dag kom mannen hjem fra jobb med roser, sjokolade og et hjemmelaget kort hvor han skrøt av hvor god mor jeg er for Oscar og takket for våkenetter ❤ Ble helt rørt jeg :)

Er mannfolka deres flinke til å fortelle dere hvor fantastiske dere er?
Så koselig!

Og nei, det er han ikke :p
 
Han er både og, ene dagen skryter han og sier eg må passe på å slappe av og ikke tenke på husarbeid. Neste dag er han sur for at det er rotete ;-) Fått blomster sikkert 2 ganger på snart 7 år, og begge gangene var det egentlig han som hadde fått og bare gav de videre til meg. Ble veldig sjarmert når 2 åringen kom bærende med de, helt til han sa han hadde fått de fra jobben og tenkte eg kunne få de :p
 
Han er både og, ene dagen skryter han og sier eg må passe på å slappe av og ikke tenke på husarbeid. Neste dag er han sur for at det er rotete ;-) Fått blomster sikkert 2 ganger på snart 7 år, og begge gangene var det egentlig han som hadde fått og bare gav de videre til meg. Ble veldig sjarmert når 2 åringen kom bærende med de, helt til han sa han hadde fått de fra jobben og tenkte eg kunne få de :p
Haha, hvorfor skal de fortelle det da? Er jo fint å leve i troa :p
 
Han er flink og gi ros over over hvor flink mamma /bonus mamma jeg er, når jeg lager noe god mat, ang huset ++ blomster er han ikke så flink med,får på bursdagen min ;)
 
Back
Topp