Jeg synes ikke at incest, pedofili eller døde babyer er noe som skal spøkes om.. Og de færreste synes det er OK med hetsing og seksuelle referanser av og til tenåringer.. MEN! Synes det er litt dumt at hele gruppen (som er en samling av dårlige vitser og puppebilder, til vanlig, slik jeg skjønte det?) skal bli stemplet som "forkastelige pedofile drittsekker", bare fordi enkelte av dem oppfører seg slik.
Jeg også blir kvalm av overnevnte typen vitser, men.. Det er ikke ulovlig med bedriten humor (dessverre?).. Og at disse blir samlet i et kommentarfelt, på en lukket gruppe legger jeg meg ikke borti. Synes egentlig det er verre at de blir screenshot-et og lagt ut overalt.
Hetsing og trakassering derimot, bør jo være en sak mellom dem det gjelder og politiet.
Å kreve at gruppen skal slettes og komme med kommentarer som at "alle medlemmene bør skytes og korsfestes" er jeg ikke helt enig i... De burde bare prøve få litt bedre kontroll i gruppen - og de som har kommet med -straffbare- utsagn burde bli straffet..
Mener jeg.