Mannegruppa ottar.

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Ser de er nede i 27000 medlemmer nå, men er flere som tydeligvis driver aktiv verving og legger folk til. Ser det er en fra vennelista mi som har havnet der nå. Ganske irriterende at man kan bli lagt til en gruppe uten å måtte godkjenne det først, har tenkt på det før da jeg har opplevd å bli lagt til grupper med lokalpolitisk standpunkt. Temmelig frekt system egentlig. Så får jo håpe at mange er medlemmer bare fordi de har blitt lagt til og ikke har tenkt på å melde seg ut enda.

Heldigvis ingen jeg kjenner der

Forferdelig hva som har foregått på den siden :(

Altså, min mann har humor som kan virke sjåvenistisk og vi har en humor mellom oss som går begge veier, og det er og blir humor da han har god respekt for det andre kjønn ;) MEN den omhandler ikke på noen måte barn/pedo ol. Slikt er ikke humor og blir spennende om de to på min venneliste der snart forsvinner eller ei.

Jeg ble utrolig kvalm av hele Greia. Visste ikke om den gruppa før i går, og skulle gjerne hatt det slik fortsatt. Noe så stygt.

Jeg hadde 5 venner der. I dag hadde jeg 1. Så de 4 har tydeligvis skjønt det selv. Gikk inn på profilen til han siste i dag hvor noen hadde stilt spm ved medlemskapet hans offentlig på veggen, der hadde han svart et eller annet svada og i bane; ikke ta alle under en kam, viktigere å ha fokus på ting som skjer i Syria blabla..sletta han fort altså :p

Helt usmakelig gruppe! Glad jeg har en mann som der det samme uten at jeg trenger å si det til han først! :)

Jeg hadde 7 venner som var medlem av gruppa. 6 av dem har meldt seg ut nå..

Mange som har blitt lagt til i gruppen siden lørdag. Mange vet nok ikke om det

Denne har gått også rundt på fb i dag da. Så er ikke bare mannfolka...
0c5d712ae61500fad82bc915cab24a83

Jeg synes ikke at incest, pedofili eller døde babyer er noe som skal spøkes om.. Og de færreste synes det er OK med hetsing og seksuelle referanser av og til tenåringer.. MEN! Synes det er litt dumt at hele gruppen (som er en samling av dårlige vitser og puppebilder, til vanlig, slik jeg skjønte det?) skal bli stemplet som "forkastelige pedofile drittsekker", bare fordi enkelte av dem oppfører seg slik.

Jeg også blir kvalm av overnevnte typen vitser, men.. Det er ikke ulovlig med bedriten humor (dessverre?).. Og at disse blir samlet i et kommentarfelt, på en lukket gruppe legger jeg meg ikke borti. Synes egentlig det er verre at de blir screenshot-et og lagt ut overalt.
Hetsing og trakassering derimot, bør jo være en sak mellom dem det gjelder og politiet.

Å kreve at gruppen skal slettes og komme med kommentarer som at "alle medlemmene bør skytes og korsfestes" er jeg ikke helt enig i... De burde bare prøve få litt bedre kontroll i gruppen - og de som har kommet med -straffbare- utsagn burde bli straffet..
Mener jeg.

Nå legger de til mange nye, fra 25000 til nesten 40.000
Flere lagt til som ikke ville være der

Nå legger de til mange nye, fra 25000 til nesten 40.000
Flere lagt til som ikke ville være der

Har samme inntrykket ja, virker som om moderatorene driver aktiv verving nå. :o

Legger til alle nå virker det som.
Ikke bra!

Så nå at en av brødrene mine var blitt lagt til. Måtte sende melding og spørre om han hadde meldt seg inn selv. Håper ikke det, for jeg må si jeg stiller meg langt mer krisk til at noen melder seg inn nå etter alt som har blitt delt derfra, enn at de var medlem før...

Så nå at en av brødrene mine var blitt lagt til. Måtte sende melding og spørre om han hadde meldt seg inn selv. Håper ikke det, for jeg må si jeg stiller meg langt mer krisk til at noen melder seg inn nå etter alt som har blitt delt derfra, enn at de var medlem før...
Mange melder seg ikke inn selv
Utrolig synd at man ikke må godkjenne selv før en blir lagt til i grupper

Mange melder seg ikke inn selv
Utrolig synd at man ikke må godkjenne selv før en blir lagt til i grupper

Har tenkt samme tanken selv, ja. Burde vært en forespørsel heller enn at man bare blir medlem og så evt må melde seg ut.

Back
Topp