Mannegruppa ottar.

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet

Skjønner jo godt at "den gamle ble stengt" om det er sånn de holder på. En ting er å ha grupper relatert til likestilling og mannens rettigheter, men å ha en egen gruppe som halseler med pedofili, barnemishandling, incest og voldtekt generelt, det kan jeg virkelig ikke se moroa i. :o

Lite spørsmål, hvordan kan jeg se om noen på vennelisten min er medlem?

Lite spørsmål, hvordan kan jeg se om noen på vennelisten min er medlem?

Når du går inn på info og får opp medlemslista, skal de du kjenner evt stå øverst. :) samme som når du sjekker vennelista til noen, du får opp de felles vennene først.

Nevnte denne saken for mannen nå, og spurte om han har vært medlem eller hørt om den gruppa. Så jeg fortalte ham en av vitsene de hadde skrevet på den siden, og han ristet på hodet og så helt dårlig ut.

Sjekket siden i dag morges og da hadde jeg en på vennelista der inne, sjekket igjen nå og nå er han borte. Takk og lov, han er pappaen til en av vennene til 3 åringen min.

Jeg har i alle fall rapportert gruppa for to forskjellige ting. De vitsene har ingenting med å la "menn være menn" å gjøre.

Huff :-(
Ingen med vettet i behold som kødder på denne måten! Hadde to venner innpå der så jeg, en tobarnspappa og en tenåringsgutt(18-19 år).

Den gruppa har jeg ikke noe til overs for. Greit, noen av mannfolka er sikkert ok og er imot det groveste, men syns det er så mye piss der inne at jeg skjønner ikke hvorfor de gidder å være der i det hele tatt.

Jeg syns det er helt i orden at de vitser om damer, vi gjør jo det samme om menn, men de går jo langt over grensa. Jeg blir kvalm og syns mannfolk generelt blir ganske uattraktive når jeg leser sånt og ser menn more seg. Usj.

Har ingenting med å være mann å gjøre når en ler av ekle vitser om voldtekt, incest og pedofili.

Har desverre en venn på facebook der inne. Ikke overrasket. Men er i grunn kun venn med han siden han var samboeren til ei veninne og faren til deres datter. Men litt ekkelt å tenke på siden han har ei datter på 3 år. Fant også en ex der inne. Ikke sjokkert ang det heller. Men har heldigvis ikke noe med han å gjøre. Den siden burde jo vært stengt for lenge siden.

Har desverre en venn på facebook der inne. Ikke overrasket. Men er i grunn kun venn med han siden han var samboeren til ei veninne og faren til deres datter. Men litt ekkelt å tenke på siden han har ei datter på 3 år. Fant også en ex der inne. Ikke sjokkert ang det heller. Men har heldigvis ikke noe med han å gjøre. Den siden burde jo vært stengt for lenge siden.

Den ble stengt en gang i vår, men ble laget ny.

Back
Topp