Det synes jeg ikke holder som argument. Du skriver jo her at dere får lite tid sammen i tillegg til at du ikke får egentid (vel, akkurat nå får du det, men dere får snart en baby og da vil det endre seg). Hva andre får til/gjør er fullstendig irrelevant for DERE! Forsøk å snakke med ham igjen. Kanskje han må redusere på treningsmengden nå som dere snart blir foreldre? Det er jo slik at de fleste av oss må prioritere annerledes den dagen vi blir foreldre. Både fordi de fleste (forhåpentligvis) ønsker det samt at det tvinger seg frem. Døgnet får faktisk ikke flere timer selv om man blir foreldre, selv om det hadde vært kjekt innimellom. Skjønner godt at dette oppleves vondt og vanskelig. Jeg hadde ikke akseptert å ha det slik og hadde forventet at min mann ønsket å tilbringe tid med meg og barnet. Tre-fem timer trening hver dag er jo langt over det som lar seg kombinere med full jobb, samboer og barn etter min mening.....Ja..Men hver gang eg tar det opp så blir det dårlig stemning, og han nevner alle han kjenner som kombinerer trening med barn og får det til![]()