LSførstegangs
Glad i forumet
Har noen av dere mann som trener 5-6 dager i uken i tillegg til jobb og nyfødt baby?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå mens babyen fortsatt er i magen så har jeg masse egentid på kvelden. Han er på trening i 3-5 timer hver dag..Bare nysgjerrig. Nå er det ikke så aktuelt med en liten baby, men gir han deg like mye egentid?
Fint at de holder seg i form, men det handler om å gi og ta også når det gjelder familieliv. Viktig og ha tid til hverandre og barna, men også ha egentid begge to. Det må være vanskelig å få til hvis den ene parten bruker så mye tid på trening.
Her er det stort minus på min egentid om dagen grunnet bygging. Siden jeg vet at det kun er over en periode så går det fint, men kjenner jeg er glad for at mannen ikke er så mye borte etter jobb.
Han konkurrerer i styrkeløft og får piggene ut hver gang noen nevner treningsmengden hans og sånn..Nei. Jeg hadde aldri akseptert det. Vi har valgt å få barn sammen og da har vi begge like mye ansvar for barnet. Det vil si at jeg forventet at han avlastet meg etter jobb. Jeg var hjemme med en kolikkbaby som sov minimalt på natta. Da sier det seg selv at det ble mindre overtid og ingen tid til å trene etter jobb!!! Hadde han prøvd seg på det så hadde det vært på huet og ræva ut.
Regner med at han drev med dette før du ble gravid. Har dere snakket om det? Altså, ble dere enig om at han skulle trene mindre? Min mann trener hver dag, men det kommer ikke i veien for vår egentid eller barna. Noen ganger kan han ikke dra å trene fordi jeg skal noe etter jobb. Jeg er mest med barna, men han var hjemme med begge da jeg gikk ut i jobb. Altså, langt over fedrekvoten. Vi er enige om fordelingen, og det var helt alfa omega. Syns dere burde snakke sammen, men gjør det på en måte slik at han ikke føler seg angrepet, hvis ikke kommer dere ingen vei. Veldig leit at han ikke tar mer hensyn til det nye livet dere kommer til å få!Han konkurrerer i styrkeløft og får piggene ut hver gang noen nevner treningsmengden hans og sånn..
Ja..Men hver gang eg tar det opp så blir det dårlig stemning, og han nevner alle han kjenner som kombinerer trening med barn og får det tilRegner med at han drev med dette før du ble gravid. Har dere snakket om det? Altså, ble dere enig om at han skulle trene mindre? Min mann trener hver dag, men det kommer ikke i veien for vår egentid eller barna. Noen ganger kan han ikke dra å trene fordi jeg skal noe etter jobb. Jeg er mest med barna, men han var hjemme med begge da jeg gikk ut i jobb. Altså, langt over fedrekvoten. Vi er enige om fordelingen, og det var helt alfa omega. Syns dere burde snakke sammen, men gjør det på en måte slik at han ikke føler seg angrepet, hvis ikke kommer dere ingen vei. Veldig leit at han ikke tar mer hensyn til det nye livet dere kommer til å få!![]()
Vi får se, var svaret jeg fikk..Regner med at han drev med dette før du ble gravid. Har dere snakket om det? Altså, ble dere enig om at han skulle trene mindre? Min mann trener hver dag, men det kommer ikke i veien for vår egentid eller barna. Noen ganger kan han ikke dra å trene fordi jeg skal noe etter jobb. Jeg er mest med barna, men han var hjemme med begge da jeg gikk ut i jobb. Altså, langt over fedrekvoten. Vi er enige om fordelingen, og det var helt alfa omega. Syns dere burde snakke sammen, men gjør det på en måte slik at han ikke føler seg angrepet, hvis ikke kommer dere ingen vei. Veldig leit at han ikke tar mer hensyn til det nye livet dere kommer til å få!![]()
Dere får se får babyen kommer, kan hende han merker selv at 3-5 timer nesten hver dag er litt mye!Ja..Men hver gang eg tar det opp så blir det dårlig stemning, og han nevner alle han kjenner som kombinerer trening med barn og får det til![]()
He he han er hjemme fra kl 16 til 18/seinest 19 og kommer tilbake 22:30 og sånnDere får se får babyen kommer, kan hende han merker selv at 3-5 timer nesten hver dag er litt mye!
Men han burde forstå det av seg selv! Høres ut som om han nesten aldri er hjemme :-o