Mann som er mye borte

Ja, min mann trener hver dag, har jobb og vi har to barn :p Han er mye borte.

Ja! 4 dager samt 1-2 dager i helgen med reise/trening/kamper. Og full jobb, og liten baby :) går greit men hektisk .

Har en som jobber fullt, trener et par ganger i uka og ellers gjør ting han liker, i tillegg til at vi har et barn. Han er stort sett her til lillegutt har lagt seg da, så sjelden jeg er alene om ansvaret. Blir litt ensomt om kveldene da til tider :(

Nei heldigvis ikke, men kan jo snakke med han og forklare at du syns det kan bli litt mye (virker som det var det du mente)? Kanskje foreslå tidspunkt det passer best :)

Nja :) trente mye tidligere. Ikke så mye nå. Han skal trene annenhver dag når han begynner i pappaperm om 2 uker da. Da setter han henne i barnepassen

Bare nysgjerrig. Nå er det ikke så aktuelt med en liten baby, men gir han deg like mye egentid?

Fint at de holder seg i form, men det handler om å gi og ta også når det gjelder familieliv. Viktig og ha tid til hverandre og barna, men også ha egentid begge to. Det må være vanskelig å få til hvis den ene parten bruker så mye tid på trening.

Her er det stort minus på min egentid om dagen grunnet bygging. Siden jeg vet at det kun er over en periode så går det fint, men kjenner jeg er glad for at mannen ikke er så mye borte etter jobb.

Bare nysgjerrig. Nå er det ikke så aktuelt med en liten baby, men gir han deg like mye egentid?

Fint at de holder seg i form, men det handler om å gi og ta også når det gjelder familieliv. Viktig og ha tid til hverandre og barna, men også ha egentid begge to. Det må være vanskelig å få til hvis den ene parten bruker så mye tid på trening.

Her er det stort minus på min egentid om dagen grunnet bygging. Siden jeg vet at det kun er over en periode så går det fint, men kjenner jeg er glad for at mannen ikke er så mye borte etter jobb.
Nå mens babyen fortsatt er i magen så har jeg masse egentid på kvelden. Han er på trening i 3-5 timer hver dag..
Blir ikke så mye avlastning på meg tenker eg, hvis han kun er hjemme maks 3 timer, mellom jobb og trening..
Æsj..

Nei. Jeg hadde aldri akseptert det. Vi har valgt å få barn sammen og da har vi begge like mye ansvar for barnet. Det vil si at jeg forventet at han avlastet meg etter jobb. Jeg var hjemme med en kolikkbaby som sov minimalt på natta. Da sier det seg selv at det ble mindre overtid og ingen tid til å trene etter jobb!!! Hadde han prøvd seg på det så hadde det vært på huet og ræva ut.

Nei, eller jo. Han jobber fullt, men trener på kvelden etter at barna har lagt seg.

Akkurat dét syns jeg er helt ok.

Men vi avtaler sånne ting sammen og sørger for at d passer for oss alle.

Nei. Jeg hadde aldri akseptert det. Vi har valgt å få barn sammen og da har vi begge like mye ansvar for barnet. Det vil si at jeg forventet at han avlastet meg etter jobb. Jeg var hjemme med en kolikkbaby som sov minimalt på natta. Da sier det seg selv at det ble mindre overtid og ingen tid til å trene etter jobb!!! Hadde han prøvd seg på det så hadde det vært på huet og ræva ut.
Han konkurrerer i styrkeløft og får piggene ut hver gang noen nevner treningsmengden hans og sånn..

Han trener ikke. Men jobber borte mandag-torsdag. Men er hjemme 100% fredag-søndag da. Og da får jeg som regel hele fredagen til å gjøre akkurat det jeg vil, eneste jeg gjør er å stå opp med guttungen og levere han i barnehagen, sånn at han sover ut på fredagen. Men han står opp med guttungen i helgene sånn at jeg får sove ut da :)

Ja :) min samboer er i full jobb og trener 2 dager (tirs og tors) på elixia i tillegg er han taekwondo trener de dagene også, så på de dagene er han mye borte.

Nå har han vært borte fra taekwondo treningen pga at lille frøkna på 7 uker har vært litt urolig. Men fra i morgen av skal han tilbake :)

Han konkurrerer i styrkeløft og får piggene ut hver gang noen nevner treningsmengden hans og sånn..
Regner med at han drev med dette før du ble gravid. Har dere snakket om det? Altså, ble dere enig om at han skulle trene mindre? Min mann trener hver dag, men det kommer ikke i veien for vår egentid eller barna. Noen ganger kan han ikke dra å trene fordi jeg skal noe etter jobb. Jeg er mest med barna, men han var hjemme med begge da jeg gikk ut i jobb. Altså, langt over fedrekvoten. Vi er enige om fordelingen, og det var helt alfa omega. Syns dere burde snakke sammen, men gjør det på en måte slik at han ikke føler seg angrepet, hvis ikke kommer dere ingen vei. Veldig leit at han ikke tar mer hensyn til det nye livet dere kommer til å få! :(

Regner med at han drev med dette før du ble gravid. Har dere snakket om det? Altså, ble dere enig om at han skulle trene mindre? Min mann trener hver dag, men det kommer ikke i veien for vår egentid eller barna. Noen ganger kan han ikke dra å trene fordi jeg skal noe etter jobb. Jeg er mest med barna, men han var hjemme med begge da jeg gikk ut i jobb. Altså, langt over fedrekvoten. Vi er enige om fordelingen, og det var helt alfa omega. Syns dere burde snakke sammen, men gjør det på en måte slik at han ikke føler seg angrepet, hvis ikke kommer dere ingen vei. Veldig leit at han ikke tar mer hensyn til det nye livet dere kommer til å få! :(
Ja..Men hver gang eg tar det opp så blir det dårlig stemning, og han nevner alle han kjenner som kombinerer trening med barn og får det til :-P

Her har sambo begynt å trene igjen nå nylig. Han kunne ha trent hver dag, men han ser og skjønner selv at det ikke funker. Han rekker bare å være hjemme 30-45min mellom jobb og trening. Det er organisert trening da. Så han må jo bare møte opp til oppsatt tid. Før kamp er det ok at han er med på en dag ekstra i uka. Men ellers er vi enige i at 2 dager er nok. Men nå har jeg også sagt at han gjerne må begynne igjen etter 5 års opphold!

Vi får se, var svaret jeg fikk..

Ja..Men hver gang eg tar det opp så blir det dårlig stemning, og han nevner alle han kjenner som kombinerer trening med barn og får det til :-P
Dere får se får babyen kommer, kan hende han merker selv at 3-5 timer nesten hver dag er litt mye!
Men han burde forstå det av seg selv! Høres ut som om han nesten aldri er hjemme :-o

Dere får se får babyen kommer, kan hende han merker selv at 3-5 timer nesten hver dag er litt mye!
Men han burde forstå det av seg selv! Høres ut som om han nesten aldri er hjemme :-o
He he han er hjemme fra kl 16 til 18/seinest 19 og kommer tilbake 22:30 og sånn :-P

Back
Topp