Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ingen erfaring, men jeg tenker at man godt kan være litt bifil uten at man selv vet det. At det er når man møter den spesielle personen man blir forelsket i at man innser at kjønn ikke trenger å bety noe. At kjærlighet går utover kjønnsgrenser, at kjemien mellom to betyr mest.
Jeg har ingen erfaring, men jeg tenker at man godt kan være litt bifil uten at man selv vet det. At det er når man møter den spesielle personen man blir forelsket i at man innser at kjønn ikke trenger å bety noe. At kjærlighet går utover kjønnsgrenser, at kjemien mellom to betyr mest.
Dette.Jeg har ingen erfaring, men jeg tenker at man godt kan være litt bifil uten at man selv vet det. At det er når man møter den spesielle personen man blir forelsket i at man innser at kjønn ikke trenger å bety noe. At kjærlighet går utover kjønnsgrenser, at kjemien mellom to betyr mest.
Dette.![]()
Høres ut som kusinen min.En jeg gikk i klasse med var lesbisk. Nå er hun hetero og kristen![]()
Kanskje det er huHøres ut som kusinen min.