Mann og barn - lesbisk?

Prox

Gift med forumet
Noen her inne som har/hadde både mann og barn men byttet side?

Hvordan kan man vite hvilken side man hører til, var du 100% sikker i ditt valg?

Kusina mi har. Hun ble først lesbisk og så hadde hun en bifilperiode og nå er hun lesbisk og skal gifte seg :) Altså det tok nok litt tid før hun var sikker...

Jeg har ingen erfaring, men jeg tenker at man godt kan være litt bifil uten at man selv vet det. At det er når man møter den spesielle personen man blir forelsket i at man innser at kjønn ikke trenger å bety noe. At kjærlighet går utover kjønnsgrenser, at kjemien mellom to betyr mest.

Jeg har ingen erfaring, men jeg tenker at man godt kan være litt bifil uten at man selv vet det. At det er når man møter den spesielle personen man blir forelsket i at man innser at kjønn ikke trenger å bety noe. At kjærlighet går utover kjønnsgrenser, at kjemien mellom to betyr mest.

Enig med du!

Har truffet folk som har skilt seg ifra mann og barn og lever med kvinne nå;)

Søstern var sammen med en mann hun fikk barn med. Hun er nå gift med en kvinne som er i prosessen av kjønnskifte.

Tror at mange legger et slags lokk på de følelsene og ikke tenker så mye på det. De vil kanskje følge "strømmen" med mann og barn, før de til slutt bryter ut og finner damen i sitt liv. Vet ikke helt egentlig, var bare noen kjappe tanker.

Jeg mener at kjærligheten er kjønnsnøytral :)

Mange av oss kan nok bli forelsket i en person, uansett kjønn! Selv om man i utgangspunktet anser seg som hetro...

Kjenner noen som er hetro, men vært i forhold med samme kjønn pga kjemi :-) tror absolutt det er mulig ja :-)

Ja, jeg kjenner en som var gift med en mann og hadde familie med ham. Nå i dag lever hun i partnerskap med en kvinne :). Tror nok enkelte undertrykker de følelsene og tankene de har om kjærlighet til en av samme kjønn fordi det fremdeles er mer komplisert og krevende å skulle ta skrittet helt ut. Heldigvis er det mer åpenhet og aksept i dag, men det er fremdeles en lang vei å gå for likestilling mellom hetero- og homoseksuelle forhold.

Godt skrevet! Veldig enig :)

Dette. :)

Dette jeg er enig i såklart! Ble feil for meg i sta, hehe.

Jeg tror ikke man trenger å "velge side". Det handler mer om å velge person. Føler man for å inkludere et kjønn man ikke har gjort før, trenger jo ikke det bety at man permanent forkaster hele det gamle laget. ;)

Back
Topp