• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Manisk

Prøver å klare meg helt uten paracet samme hvilken smerte jeg har, ja litt overforsiktig:P men håpte det var en gel jeg kunne brukt.. Siden smerten sitter i foten hadde det jo vært fint å behandle den lokalt:) nei får mase på samboer om massasje og pute under foten

Hehe du er søt,som er litt sur fordi hu har termin sent i mnd, er jo ikke sent ute det da;) blir jo gravid når man blir det, selv om jeg skjønner litt hva du tenker.da jeg er glad jeg har termin den 4:) men det blir da din tur med alt også;)

Jeg vet jeg er teit, men tenker det er greit å skrive det her inne. Bare ikke si det høyt til noen andre enn min mann som allerede vet hvor teit jeg er :)

Prøver å klare meg helt uten paracet samme hvilken smerte jeg har, ja litt overforsiktig:P men håpte det var en gel jeg kunne brukt.. Siden smerten sitter i foten hadde det jo vært fint å behandle den lokalt:) nei får mase på samboer om massasje og pute under foten

Paracet går helt fint! Det er visst null risiko for bebis :)(jg fikk resept på paralgin forte av min lege!!) kos og massasje/ispose kan sikkert også hjelpe :)

Back
Topp