• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Manisk

Jaa <3 Lurer sånn på hvem som skjuler seg inni der!!
Du vet ikke enda nei:) skal dere ikke vite det?[/quote]
Nei vi viste det ikke sist og synes det var kjempe spennende. Denne gangen skal jeg til ul ca en gang i måneden så jeg er redd jeg kommer til å se det selv..

Nå etter kl12 er jeg 18+6, men fikk vite på oul at morkaken lå forran.
Jeg kjenner etter hver dag men kjenner ingenting :(
Hvis jeg husker riktig kjente jeg ikke liv før i uke 20 sist.. du er jo første gangs i tillegg...

Du vet ikke enda nei:) skal dere ikke vite det?
Nei vi viste det ikke sist og synes det var kjempe spennende. Denne gangen skal jeg til ul ca en gang i måneden så jeg er redd jeg kommer til å se det selv..[/quote]
Oi spennende!!! beste overraskelsen da:) vi ville begge vite det,synes det er lettere med innkjøp av klær.

Nå etter kl12 er jeg 18+6, men fikk vite på oul at morkaken lå forran.
Jeg kjenner etter hver dag men kjenner ingenting :(
jeg er førstegangs og morkaka ligger foran til meg og var så lei meg fordi jeg ikke kjente noe. Men akkurat da jeg var 18+6 kom de første to sparka,siden har det vært daglig,. Så plutselig skjer det:) jeg merker hvor morkaka er da det ikke er noe bevegelser jeg kan kjenne akkurat der.

jeg er førstegangs og morkaka ligger foran til meg og var så lei meg fordi jeg ikke kjente noe. Men akkurat da jeg var 18+6 kom de første to sparka,siden har det vært daglig,. Så plutselig skjer det:) jeg merker hvor morkaka er da det ikke er noe bevegelser jeg kan kjenne akkurat der.

får bare håpe jeg kjenner i morgen! :)

da blir det enda mer spesielt den dagen det kommer ;)

Jeg bare kjenner jeg blir så utålmodig når jeg leser om alle dere som kjenner. Er litt sur for at jeg har termin så sent i måneden. Føler jeg er sent ute på det meste!
Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet! :)

Jeg bare kjenner jeg blir så utålmodig når jeg leser om alle dere som kjenner. Er litt sur for at jeg har termin så sent i måneden. Føler jeg er sent ute på det meste!
Tålmodighet er en dyd, som du kommer til å trenge masse av i svangerskapet hehe.

Hehe du er søt,som er litt sur fordi hu har termin sent i mnd, er jo ikke sent ute det da;) blir jo gravid når man blir det, selv om jeg skjønner litt hva du tenker.da jeg er glad jeg har termin den 4:) men det blir da din tur med alt også;)

Helt utenfor tema; er det noen smertestillendegel gravide kan bruke?? Foten er så vond etter trening at jeg får jo ikke sove:/
Tørr ikke si det 100 sikkert men jeg har blitt fortalt og vet at flere andre har tatt paracet (har også gjort det selv)

Back
Topp