Mangler du fortsatt innlegg?

• Trådstarter Trådstarter Prikken
  • Opprettet Opprettet
Jeg  tror jeg hadde flere innlegg men er ikke helt sikker. Jeg savner veldig å kunne slå opp ALLE innlegg og tråder som jeg har skrevet (dette manglet det gamle forumet også). Jeg PMet med dere om dette for et par mnd. siden og fikk vite at dere skulle sjekke det ut, men fikk aldri noe endelig svar. Håper det kommer på plass her nå med det nye forumet. Andre forum (Kvinneguiden feks) har "Vis alle innlegg" funksjon.

Skulle jeg ikke få noe mer svar på de to siste PM'ene jeg sendte til IT-Sandviks??

Hei.
Jo det skal du, men foreløpig så har vi ikke fått fikset å hente ut resterende meldinger og innlegg fra den gamle basen. Det vil komme. :-)

Jeg kommer ikke inn på gamle brukeren (som har maaaange flere innlegg enn denne) min enda, men det bør jeg kanskje ikke sende mail om?

JAAAA! Jeg mangler fortsatt tett innpå 6000 innlegg!

Jeg har sendt mail, for 2 UKER siden, fikk beskjed om at du ikke var på kontoret den dagen.. Sendte purremail for 1 uke siden, og har fortsatt ikke hørt et PIP...

Var det noen grunn til at vi skulle sende dere mail ang manglende innlegg? 
Eller blir det gjort noe med det overhode?

Det hjelper ikke å klage eller komme med kritikk på noe, det skjer jo ingenting. 

Litt festlig denne tråden...5 sider lang da gitt! Hva pokker skal man med flere tusen gamle innlegg?

Juliette skrev:
Litt festlig denne tråden...5 sider lang da gitt! Hva pokker skal man med flere tusen gamle innlegg?

Enda festligere er det med de som uttaler seg uten å ha lest tråden..
Hadde det bare vært snakk om innlegg så hadde nok ikke tråden vært 5 sider, men er mye annet det også har vært snakk om her...

IT-Sandviks skrev:
[miss] skrev:
Enkelte av første innleggene på tråder eg har startet er "borte" ? De kommer ikke opp når eg går innpå tråden for å lese? Det kan vel ikke være rett?

Hei. Nei det er ikke helt rett... det må vi se nærmere på.

Heisann. Mangler fremdeles innleggene mine. Altså innlegg nr.1 som f.eks på dagboken eg har hatt på assistert befruktning.. Rare greier. Aner ikkje om det er likt for andre som går innpå, men syns jo det er rart at eg sjølv ikkje kan sjå de..om det skulle vise seg at andre kan vel og merke.

Vet ikke om jeg mangler innlegg, men har feil innmeldingsdato. Har vært medlem siden -07 i allefall :)

Back
Topp