Mangler du fortsatt innlegg?

• Trådstarter Trådstarter Prikken
  • Opprettet Opprettet
Jeg tror jeg var oppe i 23000 innlegg da dere la om forumet, men det er jo ikke så viktig. :p

Hadde akkurat fått 15000 + noen før forumet ble nytt, så mangler endel, men betyr ikke så himla mye emoticon

Hvordan skal man vite nøyaktig hvor mange innlegg man mangler? Jeg hadde over 7000, og har nå 190 ca. 

Jeg hadde litt over 10 tusen så mangler noen ja..

Jeg mangler ca 7000 innlegg fortsatt, hadde vel nesten 27.000 da dere la om.

jeg tror jeg hadde rundt 1900 innlegg, så mangler noen enda

helen79 skrev:
Hadde akkurat fått 15000 + noen før forumet ble nytt, så mangler endel, men betyr ikke så himla mye emoticon

Har du /dere byttet nick m.m. underveis? 
Kan ikke si at vi finner så mye hos dem som allerde har fått en del tusen innlegg inn i det nye. For de som står med nesten ingen, er det en helt annen sak.
Vil også minne om at vi slettet alle gamle innlegg som var slettet... dvs de ble ikke telt med som innlegg i det nye forumet. Så en del vil nok uansett oppleve å miste noen innlegg. 

Tanntrollet09 skrev:
Hvordan skal man vite nøyaktig hvor mange innlegg man mangler? Jeg hadde over 7000, og har nå 190 ca. 

DET var jo litt voldsom. Sjekker den! :-)

Jeg mangler også noen. Hadde vel rundt 1400 før dere la om forumet. Mangler også alle pm mine som var i innboksen før endringene

Tror jeg mangler ca 2000

IT-Sandviks skrev:
Tanntrollet09 skrev:

DET var jo litt voldsom. Sjekker den! :-)

Takk :) 

IT-Sandviks skrev:

Har du /dere byttet nick m.m. underveis? 
Kan ikke si at vi finner så mye hos dem som allerde har fått en del tusen innlegg inn i det nye. For de som står med nesten ingen, er det en helt annen sak.
Vil også minne om at vi slettet alle gamle innlegg som var slettet... dvs de ble ikke telt med som innlegg i det nye forumet. Så en del vil nok uansett oppleve å miste noen innlegg. 

Nei aldri skiftet nick siden jeg ble medlem i 05.
mistet ca 7000 innlegg nå, hadde forstått noen hundre kanskje tusen

ups rettelse! kalte meg snikende ullteppe en stund på samme konto

Jeg har vært aktiv her siden september 2005, så jeg hadde vel en 20.000 til 30.000 innlegg (jeg var blant dem med flest innlegg), og nå har jeg 195... et lite sprik der gitt. Har aldri skiftet nick - kun vært registrert med et brukernavn og en mailadresse hele tiden

Jeg registrerte meg 18.august 2007 med denne profilen.. Hadde over 10000 innlegg.. Har nå 111 og er registrert 24.02.2011..hehehe..

*Musti* skrev:
Jeg registrerte meg 18.august 2007 med denne profilen.. Hadde over 10000 innlegg.. Har nå 111 og er registrert 24.02.2011..hehehe..

Det skal me sjekke ut straks og med eingong :-) - Dønemoticon

Back
Topp