Elenamor
Flørter med forumet
Hei alle. Jeg holder på å bli gal av å ikke vite, og samtidig at tr ikke har tenkt å vise seg.
Jeg har prøvd denne måneden og ikke "lete" intenst etter symptomer på om jeg kan være gravid, men er ikke lett å IKKE tenke på det når jeg ønsker det så sårt.
Jeg testa meg i går med morgenurin og den var selvfølgelig negativ.
Disse symptomene har jeg hatt og har fremdeles etter el:
- Stikning i livmor
- Like smerter som menssmerter
- Ømme bryst
- Ømme brystvorter (har ikke hatt det før)
- Mild soppinfeksjon
- På IKM dagen hadde jeg små dråper på dopapiret med rødt friskt blod. Dagen etter fikk jeg en dråpe til på dopapiret.
Kan det ha vært en festeblødning som kom litt sent? Og hvor lenge etter kan jeg forvente en positiv test?
Jeg har prøvd denne måneden og ikke "lete" intenst etter symptomer på om jeg kan være gravid, men er ikke lett å IKKE tenke på det når jeg ønsker det så sårt.
Jeg testa meg i går med morgenurin og den var selvfølgelig negativ.
Disse symptomene har jeg hatt og har fremdeles etter el:
- Stikning i livmor
- Like smerter som menssmerter
- Ømme bryst
- Ømme brystvorter (har ikke hatt det før)
- Mild soppinfeksjon
- På IKM dagen hadde jeg små dråper på dopapiret med rødt friskt blod. Dagen etter fikk jeg en dråpe til på dopapiret.
Kan det ha vært en festeblødning som kom litt sent? Og hvor lenge etter kan jeg forvente en positiv test?
Da er det et lite håp for meg enda heldigvis.. Men det jeg synes er rart er at jeg har fremdeles ømme bryst og det har jeg hatt i 5 dager nå. Samtidig som at brystvortene blir stive helt utav det blå flere ganger til dagen!
Håper det er G test med to streker for deg og ikke TR som melder sin ankomst 

Men muligens jeg får kjøpe meg en clearblue dersom ikke tr har kommet innen noen dager.