Mange symptomer tilstede og 2-3 dager over ikm

Clearblue digital og babyplan strimmel. Tenker jeg bruker strimmel til jeg vet at EL er der. Deretter tenker jeg å bruke de digitale testene slik at det klaffer ganske så nøyaktig når vi prøver :happy:

det samme har jeg, her ser du Når jeg starta og teste. Fikk fast smilefjes på søndag kveld. Hadde da testa fredag og lørdag med negativ. Fikk ikke blinkende som egentlig er vanlig før fast. Første gang jeg bruker premom og er veldig fornøyd med appen.

Vedlegg

• 3F2DD539-2999-4F4F-A30B-254146D752D4.png
    3F2DD539-2999-4F4F-A30B-254146D752D4.png
    1,4 MB · Visninger: 78
det samme har jeg, her ser du Når jeg starta og teste. Fikk fast smilefjes på søndag kveld. Hadde da testa fredag og lørdag med negativ. Fikk ikke blinkende som egentlig er vanlig før fast. Første gang jeg bruker premom og er veldig fornøyd med appen.

Oi takk for tips!! Det skal jeg prøve ut. Håper det klaffer for deg denne gang:happy: Du må holde meg oppdatert på hvordan det går.

Oi takk for tips!! Det skal jeg prøve ut. Håper det klaffer for deg denne gang:happy: Du må holde meg oppdatert på hvordan det går.
Det skal jeg :rolleyes: men spørs om det klaffa, har ikke helt en godfølelse på det, men Håperhåper :angel8

Back
Topp