Her e det 2 stk, begynner å bli vant med tanken. Har en jente på 10 mnd, så veldig hektisk. Men e det noe som vet hvordan oppfølgingen er med 2 stk?
Så moro med enda en tvillingmamma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her e det 2 stk, begynner å bli vant med tanken. Har en jente på 10 mnd, så veldig hektisk. Men e det noe som vet hvordan oppfølgingen er med 2 stk?
Spennende!Her vet vi ikke enda. Min mor er tvilling, bestefar til kjæresten min er tvilling, søstera til kjæresten min har tvillinger, og min lillebror skulle vært tvilling. Så her blir det spennende å sedet sies jo at de med tvillinger i slekta er mer utsatt for å få tvillinger selv, men det er kanskje bare noe som sies
spennende blir det hvertfall uansett
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Gratulerer med 2 stk! Oppfølging skal være en god del tettere i allefall etter uke 16. Før den tid har ikke jeg fått noe ekstra, til tross for at de er enegget og deler både fostersekk og morkake. Har du en eller to eggede? Jeg vet at vi etterhvert må inn på ul for å se at de vokser, da utvendig mål av magen ikke viser at begge to vokser bra. Noen tvillingmammaer får gå til gynekolog istedenfor lege...
Hvor langt er du på vei?
Gratulere til dere ogsåde sier det er to eggede. Har vært en del på oppfølging på sykehuset allerede, ble innlagt grunnet nyrestein og da fant de ut jeg var gravid. Vært litt frem og tilbake da de ille fant noe på UL, og trodde kanskje jeg var gravid utenfor livmoren. Men etter en stund fikk vi beskjed at alt var bra og det var to stk. Var hos fastlegen som sa vi snakkes i uke 24.... Men så ble jeg innkalt til ny ultralyd i uke 10, spurte hvorfor og fikk beskjed om at det ble de fleste for å finne ut om det va en egged eller to egged osv. Spurte jordmoren om videre oppfølging, hun sa du må gå til fastlegen din på NYTT og få henvisning til gynekolog... Så no e det bare der jeg skal ha oppfølging. Skal på to UL bare denne mnd. Opplever at det er svært forskjellig i henhold til oppfølging. Fastlege og sykehus et ikke samstemt og lurte på om det er andre som har opplevd dette. Er 13 uker på vei nå, har allerede vært på 3 UL.
1
13 uker på vei