Mange som venter nr 2, 3 og 4 her?

Ventet nr to.. merket ingentinh sist, va kanskje litt småuggen i to uker så ble alt fint igjen.. denne gang hatør jeg hatt mye kvalme, bekkenløsning, ekstremt såre og ømme bryster så merker alt mye mer... så har ett håp om jente denne gang :D
 
Venter nr 2 nå. Har en gutt født i 09Er veldig annerledes! Har vært mer kvalm, mindre vondt i bekken, lyst på annen type mat, har ikke gått opp i vekt (gikk opp veldig mye sist), ikke like mye kviser, puppene er mindre vonde, ikke mørk strek på magen(enda) og merker bevegelse og hørte hjertelyd på høyre side, venstre sist...
 
Jeg er også veldig mye mer kvalm og sliten denne gangen. Har en jente på 20 mnd og med henne var formen fin og gikk i egne klær hele svangerskapet. Nå har jeg ikke lagt på meg så mye pga kvalme men magen er allerede kjempestor. Hadde jentefølelse forige gang og guttefølelse nå så det blir spennende å se:) Er det noen av dere som har begynt å kjenne liv allerede? Jeg er helt sikker på at det jeg kjenner er bevegelser men vet jo at det er tidlig. Er jo bare 13 uker:) Morsom tid!!!
 
Jeg har tre jenter fra før, Var ganske kvalm med første, litt mer kvalm med andre og kasta opp hver dag med tredje. Nå er jeg bare litt småkvalm hvis jeg ikke spiser ofte nok :)
 
Jeg er gravid med nr 2 :) 7 år siden sisst :)
 
Venter nr 2, har en gutt som er født i juli-11 :) forskjell fra forrige mtp kvalme. Første kasta jeg opp på morgenen og var fin resten av dagen, men denne gangen er jeg kvalm konstant :-( håper det gir seg snart!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Venter nr to, gutt fra før. Dette svangerskapet er helt ulikt. Nå har jeg spydd og vært mye mer kvalm, pluss at kvisene popper ut, og jeg mister fortsatt hår.. Rake motsetningen til forrige gang.. Da var eg bare ltt kvalm i 16 uker.. Nå stoppa kvalmen og spyingen rundt uke 10-12!
 
vente nr.2 :) ja merke någen småting :) kvalm denne gong og mn på en annen måte og nytte isje å ete d vekk som sist. sist hadde eg og møje små kviser i pannen og nå har eg kje hatt ei kvise og ellers e d vel ganske likt trur eg :) fekk gutt sist, en englegutt <3
 
Dette er vår nr to og det er mykje likt syntes eg. Var litt kvalmare sist, men har mindre energi denne gangen. Kvisene popper ut denne gangen og :( Puppene er heldigvis ikkje blitt like stor denne gangen.
 
Venter nr 2.
Har en gutt på 5 år fra før :)
Han kom med keisersnitt i uke 27+3..
Jeg NEKTER prematurfødsel denne gangen!!!
Lovde meg selv den gang at jeg aldri skulle ta sjansen på å bli gravid igjen, for det var ikke verdt alle komplikasjoner og smerter for den lille kroppen på 1 kg... Meeen, det ble visst glemt :p
Dette svangerskapet har så langt vært totalt forskjellig fra det forrige. Så jeg håper på ei lita jente som blir i magen til termin :)
 
Jeg har 2 jenter fra før:) vet ikke kjønnet på nr 3 enda :)

Sent from my GT-I9100
 
Har en gutt på 7 år. var kvalm noen dager etter jeg tok testen. Ellers var jeg kjempe fin.
denne gangen har jeg vært mye kvalm, svimmel og veldig trøtt/sliten/ lite energi...

vet ikke hva jeg får enda :)
 
Jeg venter nr 3 og det blir 3 prinsessen i dette huset. Formen er bedre fort hvert svangerskap. Nå er jeg 15+ 5.
 
Venter nr 2 og dette sv.skapet er bedre så langt enn det første...selvom jeg har div symptomer og plager
 
Jeg venter nå det 4 barnet. Nr 1 var ille, kvalm og spy i 7 mnd, de andre var lettere. Men denne er bare tullette og skremmer shiten av meg noen ganger. :schocked028
 
Er gravid med nr 2 :) Syns det er ulikt, sist gang var jeg ekstremt kvalm, når jeg kastet opp så gikk kvalmen over en stund før den kom tilbake. Kaster opp mange ganger om dagen...

Denne gangen har jeg bare vært kvalm, kastet opp 2 ganger :).

Har jente fra før, og har en sterk følelse på at det er jente denne ganger også :)
 
Venter nr to. Har ei jente som rekker å bli toåring før konkurransen er i gang :) Hun er veldig opptatt av dokka og "bebi", så satser på å slippe den verste sjalusien.

Er mer kvalm og uggen denne gangen, men har tvunget meg til litt trening - sykle, gå (pluss all naturlig bevegelse som følger med det å ha en 1 1/2åring i hus). Det hjelper å være i litt aktivitet.
Gleder meg til ul om ni dager, både ift kjønn og om alt står bra til :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp