Mange som venter nr 2, 3 og 4 her?

har en gutt på 3, og syns stort sett alt er annerledes denne gangen.. med storebror var jeg mye dårlig første trimester (tålte ikke matlukt overhode..) og lå til tider rett ut på sofaen uten sjangs til å bevege meg uten brekninger, men jeg spiste helt som normalt.

Denne gangen har jeg knapt nok vært kvalm i det hele tatt, men jeg sliter med matlysta, lever stort sett på skiver og vannmelon.. ;) puppene er kjempeømme og "gedigne", metallsmak i munnen og hyppig hodepine, ikke noe av det var noe jeg husker fra sist, men trøttheten var absolutt til stede da og.. pollenallergien min var som fordufta med storebror, nå er den verre enn noengang..

ul om ni dager her og, veldig spent siden alle sier at det er jenta som kommer siden svangerskapet er så annerledes :)
 
Eg har ei jente i frå før av. Har ikkje vore store forskjellen på svangerskapa så langt. Vore kvalm og kasta opp, går rundt og er trøtt heile tida....men sann er det vel berre :)
 
Jeg venter nr 2 nå. Sist så var jeg veldig kvalm helt til uke 20, bekkenløsning og lagt på meg mye. Denne gangen er det helt annerledes, klarer å trene og spise sunt. Har ikke vært kvalm og er fin form og ikke noe rygg/bekken plager ennå, heldigvis. Føler meg veldig sliten denne gangen. Har lenge tenkt at det blir en gutt, var hos gynekolog og han klart ikke å se noe gutte tegn, men heller ikke noe jente tegn. Så da venter vi i spenning til neste tirsdag til rutine UL på Ahus :)
 
Back
Topp