Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilFredag
-iPhone appen-
Takk for da to veker går fort det også alltid kjekt og betryggende å få sjå at den Litle i magen har det godtLykke te ennå et par uker igjen te eg ska, men har nå allerede vore 2 gonger pga oppfølging..men glede meg masse te å se litle karen igjen <3
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk lykke til mandag 8Vi skal mandag 08.09!! gleder oss sånn ) masse lykke til alle som skal denne veka!
♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡
lykke tilVi skal også i morgen! Blir spennende! Skal ikke vite kjønnet!
3okt herHar ikke fått UL før 30sept! Syns det var lenge til
Ja, det er litt lenge til:/ men men plutselig er tida inne for oul for deg ogsåHar ikke fått UL før 30sept! Syns det var lenge til
Og plutselig er det din tur også3okt her
♡Overgangen feb/mars♡
Akkurat nå føles det som en evighetOg plutselig er det din tur også
Kan forstå da..Akkurat nå føles det som en evighet
♡Overgangen feb/mars♡
Så bra alt var som det skulleDet gikk veldig bra, til slutt. Jordmor fant ikke magesekken først, så vi måtte vente en halvtime før vi kom inn igjen. Fant fortsatt ikke magesekken og hentet en annen jordmor, men de fant den ikke. Fikk sterk saft og måtte vente 10 min til. Da vi kom inn tredje gangen, hadde magesekken blitt synlig og alt var som det skulle De sier at babyen drikker og tisser og bæsjer fostervann og hvis babyen nettopp hadde bæsjet, er magesekken vanskelig å se.. Så vi måtte vente til babyen hadde drukket litt. Heldigvis gjorde den det i dag Hvis ikke måtte vi ha kommet tilbake en annen dag for å kontrollere det... Ville ikke vite kjønn
Jeg må også vente til 30 sept! Akkurat nå føles det som en evighet dit..Har ikke fått UL før 30sept! Syns det var lenge til