Mange som skal på oul i neste veke?

• Trådstarter Trådstarter mamma_82_
  • Opprettet Opprettet
Fredag :)

-iPhone appen-

Lykke te :) ennå et par uker igjen te eg ska, men har nå allerede vore 2 gonger pga oppfølging..men glede meg masse te å se litle karen igjen :) <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke te :) ennå et par uker igjen te eg ska, men har nå allerede vore 2 gonger pga oppfølging..men glede meg masse te å se litle karen igjen :) <3

Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for da:) to veker går fort det også:) alltid kjekt og betryggende å få sjå at den Litle i magen har det godt:)

Vi skal mandag 08.09!! :D gleder oss sånn :)) masse lykke til alle som skal denne veka! :D

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Har ikke fått UL før 30sept! Syns det var lenge til :(

Dere som hadde ultralyd i dag, hvordan gikk det, fikk dere vite kjønn (dersom dere ville det)? Veldig spent!! :D

Det gikk veldig bra, til slutt. Jordmor fant ikke magesekken først, så vi måtte vente en halvtime før vi kom inn igjen. Fant fortsatt ikke magesekken og hentet en annen jordmor, men de fant den ikke. Fikk sterk saft og måtte vente 10 min til. Da vi kom inn tredje gangen, hadde magesekken blitt synlig og alt var som det skulle :-) De sier at babyen drikker og tisser og bæsjer fostervann og hvis babyen nettopp hadde bæsjet, er magesekken vanskelig å se.. Så vi måtte vente til babyen hadde drukket litt. Heldigvis gjorde den det i dag :-) Hvis ikke måtte vi ha kommet tilbake en annen dag for å kontrollere det... Ville ikke vite kjønn :-)

Det gikk veldig bra, til slutt. Jordmor fant ikke magesekken først, så vi måtte vente en halvtime før vi kom inn igjen. Fant fortsatt ikke magesekken og hentet en annen jordmor, men de fant den ikke. Fikk sterk saft og måtte vente 10 min til. Da vi kom inn tredje gangen, hadde magesekken blitt synlig og alt var som det skulle :) De sier at babyen drikker og tisser og bæsjer fostervann og hvis babyen nettopp hadde bæsjet, er magesekken vanskelig å se.. Så vi måtte vente til babyen hadde drukket litt. Heldigvis gjorde den det i dag :) Hvis ikke måtte vi ha kommet tilbake en annen dag for å kontrollere det... Ville ikke vite kjønn :)
Så bra alt var som det skulle:)

Back
Topp