M
mamma_82_
Guest
Eg skal på onsdag... Spennande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ååå, misunnelig Jeg har to uker igjen til min. Skal dere spørre hvilket kjønn det er? Jeg hadde en venninne på besøk i går som fikk en datter for litt siden. Hun sa at hun fikk ikke vite det på ordinær ultralyd, at jordmoren ble irritert da hun spurte og sa " det er ikke derfor du er her, du er her for å se at barnet ditt er friskt". Jeg vil veeeeldig gjerne vite hvilket kjønn det er! Har jo vært på flere tidlige ultralyder og fått bekreftelse på at alt ser fint ut. Hvordan bør man trå varsomt frem for å få jordmor i godt humør og til å se etter?
Huff, så skummelt Men det kan jo være veldig mange årsaker til blødninger, og sannsynligvis er alt bra med den lille. Godt du har ultralyden allerede i på mandagOi,da! håper virkelig vi få vite. Får vel bare ikke si noe og vente å se om hu spør. ellers spørre helt på slutten. Håper bare det forsatt er noe der. Hatt blødninger idag...
Merkelig oppførsel av jordmor... Under oul i dei to første svangerskapa mine spurde jordmor sjølv om me ville vite det.. Satser på det samme denne gongenååå, misunnelig Jeg har to uker igjen til min. Skal dere spørre hvilket kjønn det er? Jeg hadde en venninne på besøk i går som fikk en datter for litt siden. Hun sa at hun fikk ikke vite det på ordinær ultralyd, at jordmoren ble irritert da hun spurte og sa " det er ikke derfor du er her, du er her for å se at barnet ditt er friskt". Jeg vil veeeeldig gjerne vite hvilket kjønn det er! Har jo vært på flere tidlige ultralyder og fått bekreftelse på at alt ser fint ut. Hvordan bør man trå varsomt frem for å få jordmor i godt humør og til å se etter?
Lykke tilMandag
Lykke tilJeg skal også på onsdag☺☺☺ gleder meg☺
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Lykke tilFredag
Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
Sannsynligvis er alt bra, men godt du skal på oul på mandag. Lykke tilOi,da! håper virkelig vi få vite. Får vel bare ikke si noe og vente å se om hu spør. ellers spørre helt på slutten. Håper bare det forsatt er noe der. Hatt blødninger idag...
Lykke tilJeg skal også på onsdag
Fra mobil.
Lykke tilSkal på ultralyd i morgen!
Sent from my iPhone using BV Forum