Mange som skal på oul i neste veke?

• Trådstarter Trådstarter mamma_82_
  • Opprettet Opprettet
ååå, misunnelig :D Jeg har to uker igjen til min. Skal dere spørre hvilket kjønn det er? Jeg hadde en venninne på besøk i går som fikk en datter for litt siden. Hun sa at hun fikk ikke vite det på ordinær ultralyd, at jordmoren ble irritert da hun spurte og sa " det er ikke derfor du er her, du er her for å se at barnet ditt er friskt". Jeg vil veeeeldig gjerne vite hvilket kjønn det er! Har jo vært på flere tidlige ultralyder og fått bekreftelse på at alt ser fint ut. Hvordan bør man trå varsomt frem for å få jordmor i godt humør og til å se etter?

ååå, misunnelig :D Jeg har to uker igjen til min. Skal dere spørre hvilket kjønn det er? Jeg hadde en venninne på besøk i går som fikk en datter for litt siden. Hun sa at hun fikk ikke vite det på ordinær ultralyd, at jordmoren ble irritert da hun spurte og sa " det er ikke derfor du er her, du er her for å se at barnet ditt er friskt". Jeg vil veeeeldig gjerne vite hvilket kjønn det er! Har jo vært på flere tidlige ultralyder og fått bekreftelse på at alt ser fint ut. Hvordan bør man trå varsomt frem for å få jordmor i godt humør og til å se etter?

Oi,da! håper virkelig vi få vite. Får vel bare ikke si noe og vente å se om hu spør. ellers spørre helt på slutten. Håper bare det forsatt er noe der. Hatt blødninger idag... :(

Oi,da! håper virkelig vi få vite. Får vel bare ikke si noe og vente å se om hu spør. ellers spørre helt på slutten. Håper bare det forsatt er noe der. Hatt blødninger idag... :(
Huff, så skummelt :( Men det kan jo være veldig mange årsaker til blødninger, og sannsynligvis er alt bra med den lille. Godt du har ultralyden allerede i på mandag :)

Jeg skal også på onsdag☺☺☺ gleder meg☺

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Fredag:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Merkelig oppførsel av jordmor... Under oul i dei to første svangerskapa mine spurde jordmor sjølv om me ville vite det.. Satser på det samme denne gongen:)

Sannsynligvis er alt bra, men godt du skal på oul på mandag. Lykke til:)

Jeg skal også på onsdag :)

Fra mobil.

Hos oss så er det mannen som spør om kjønn, haha, så får heller han ta kjeften. Selvsagt er det kjempegøy å få vite kjønn også, men vi tar det ETTER at de har sjekket det de skal sjekke.

Skal på ultralyd i morgen! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Heldige dere! Masse lykke til alle sammen :) Vi skal ikke før neste uke igjen!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Last edited:
Lykke til alle sammen! :) Vi har om nesten 3 uker.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp