Mange som ikke går enda?

eadni

Forumet er livet
Glunten vår går ikke selv enda, men går endelig med gå leker og rundt stuebordet. Han har begynt å tøffe seg med å løfte armene når han står ved bordet også :happy: Han er 1 år og 2 uker idag.
 
Her var han tidlig å gikk på 11 mnd dagen sin, men jeg var tregere og nærmere 15-16 mnd tror jeg! Er veldig vanlig at man ikke går før man er langt over ett år i hvert fall :) er ofte dem som prater først i stedet!
 
Matheo går ikke enda og er 13 mnd straks:) han begynte i bhg for en mnd siden å da kunne han ikke krabbe. Men nå krabber han i en super fart. Og idag når vi henta han så fortalte de at han hadde skremt dem litt der idag for plutselig så satt han oppå bordet! Haha
 
Hun her er akkurat begynt å reise seg midt på gulvet å gå ett par skritt aleine:)
 
Snuppa mi går heller ikke enda. Krabbet veldig tidlig (6mnd) og reiste seg tidlig (8mnd). Har gått langs møbler og med gå-leker siden før sommeren. Mangler enda litt på balansen, og det å slippe taket er nok veldig skummelt... Jeg gikk når jeg var 10mnd, samboer ved 15mnd :)
 
12 1/2mnd og går, har gått i en mnd nå. har mange ord også :)
Men eldstemann gikk ikke før han var 13 1/2mnd, hadde mange ord da han og.
Mellomste gikk da hun var 10 1/2 mnd og snakket rent veldig tidlig. Hun har vært tidlig med alt, og ee det ennå. Hun er nå fem år.

Så det er jo veldig forskjellig :)
 
Går ikke, men kan si mange ord nå! Det er nok ofte slik at enten tar de det motoriske først, eller det kognitive :)
 
12,5 mnd. Går ikke, høres likt ut som hos deg. Kan stå ganske stødig alene en liten stund men å gå alene tror jeg er en stund til.
 
13 mnd 3 uker da han tok sine første skritt og er fortsatt 'under trening' :D Men han står og går KUN når han får reise seg selv (midt på gulvet) og ingen er i nærheten :rolleyes: Han har ikke mange ord, bare "Æsj". Ellers så hermer han når andre sier ord.
 
Har gått flere steg alene siste uka:)løper nesten med gåvognen nå;-) hun sier heia,hadet,au,æsj,oi,nei,natta,pus,voffvoff,mjau,bææ,møø;-)
 
Snuppa knakk koden i helga, og gikk sine første skritt på søndag. I går gikk hun tvers over stua og tilbake uten knall og fall. I dag er hun litt vel ivrig og prøver å løpe, noe hun ikke har balanse til enda :p
 
Back
Topp