Mange som ikke går enda?

En tråd i 'August 2015' startet av eadni, 6 Sep 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. eadni Forumet er livet

Glunten vår går ikke selv enda, men går endelig med gå leker og rundt stuebordet. Han har begynt å tøffe seg med å løfte armene når han står ved bordet også :happy: Han er 1 år og 2 uker idag.

2. Asnnie Asnnie Augustlykke 2015 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Her var han tidlig å gikk på 11 mnd dagen sin, men jeg var tregere og nærmere 15-16 mnd tror jeg! Er veldig vanlig at man ikke går før man er langt over ett år i hvert fall :) er ofte dem som prater først i stedet!

3. Siljeh91 Flørter med forumet

Matheo går ikke enda og er 13 mnd straks:) han begynte i bhg for en mnd siden å da kunne han ikke krabbe. Men nå krabber han i en super fart. Og idag når vi henta han så fortalte de at han hadde skremt dem litt der idag for plutselig så satt han oppå bordet! Haha

4. AugustBaby:) Flørter med forumet Augustlykke 2015

Hun her er akkurat begynt å reise seg midt på gulvet å gå ett par skritt aleine:)

5. DiaSusa Flørter med forumet

Snuppa mi går heller ikke enda. Krabbet veldig tidlig (6mnd) og reiste seg tidlig (8mnd). Har gått langs møbler og med gå-leker siden før sommeren. Mangler enda litt på balansen, og det å slippe taket er nok veldig skummelt... Jeg gikk når jeg var 10mnd, samboer ved 15mnd :)

6. *Høna* Forumet er livet Augustlykke 2015 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

13 mnd- går ikke enda

7. Siljean ❤️ En prins og snart to prinsesser ❤️ Augustlykke 2015

12 1/2mnd og går, har gått i en mnd nå. har mange ord også :)
    Men eldstemann gikk ikke før han var 13 1/2mnd, hadde mange ord da han og.
    Mellomste gikk da hun var 10 1/2 mnd og snakket rent veldig tidlig. Hun har vært tidlig med alt, og ee det ennå. Hun er nå fem år.

Så det er jo veldig forskjellig :)

8. Hverdagsmamma Forelsket i forumet

Går ikke, men kan si mange ord nå! Det er nok ofte slik at enten tar de det motoriske først, eller det kognitive :)

9. *sushi* Forelsket i forumet Augustlykke 2015

12,5 mnd. Går ikke, høres likt ut som hos deg. Kan stå ganske stødig alene en liten stund men å gå alene tror jeg er en stund til.

10. eadni Forumet er livet

13 mnd 3 uker da han tok sine første skritt og er fortsatt 'under trening' :D Men han står og går KUN når han får reise seg selv (midt på gulvet) og ingen er i nærheten :rolleyes: Han har ikke mange ord, bare "Æsj". Ellers så hermer han når andre sier ord.

11. Julie3 Flørter med forumet

Har gått flere steg alene siste uka:)løper nesten med gåvognen nå;-) hun sier heia,hadet,au,æsj,oi,nei,natta,pus,voffvoff,mjau,bææ,møø;-)

12. DiaSusa Flørter med forumet

Snuppa knakk koden i helga, og gikk sine første skritt på søndag. I går gikk hun tvers over stua og tilbake uten knall og fall. I dag er hun litt vel ivrig og prøver å løpe, noe hun ikke har balanse til enda :p

Del denne siden