Mange som har mistet her inne

R_28

Glad i forumet
Synes det er så mamge som har mistet inne på september, blir så redd for at jeg skal være nestemann..
"Trøster meg" med at jeg føler meg skikkelig dårlig, men det gjør vell kanske de som mister før symptomene forsvinner også?

Ikke noe negativt ment til de som har mistet, ønsker de alle lykke til videre..

Jeg synes også prosentandelen er ganske høy altså..og jeg føler virkelig med alle som må gjennom den prosessen.

Gjør at jeg er ganske så nervøs for UL i dag..er så redd for at det ikke er liv.

Jeg synes også prosentandelen er ganske høy altså..og jeg føler virkelig med alle som må gjennom den prosessen.

Gjør at jeg er ganske så nervøs for UL i dag..er så redd for at det ikke er liv.
Godt å få sjekket da! Du vil nok komme ut med lave skuldre :) hvor langt er du på vei? Jeg var på ul i uke 5 og skal igjen 12 feb :)

Jeg er livredd for at det ikke skal være liv på ul. Skal den 30.01, da er jeg i uke 8. Tvi tvi for at ingen flere mister og at de snart får en ny spire de som allerede har opplevd å miste.

Jeg har også tenkt på akkurat dette.. Krysser fingrene for at jeg går gravid i 9 Mnd.. Kan ikke akkurat si jeg er bekymret akkurat nå, mtp hvor dårlig jeg er..

Godt å få sjekket da! Du vil nok komme ut med lave skuldre :) hvor langt er du på vei? Jeg var på ul i uke 5 og skal igjen 12 feb :)
Jeg er 7+5 i dag, så bør se liv i alle fall. Var jo på UL 6+0, da var det for uklart til han så klare hjertebank. Men så bevegelse som var "forenlig med hjertebank". Men ble jo ikke akkurat beroliget..

Jeg blir også nervøs og føler stor sympati for de som mister.Men har inntrykk av at de fleste som mister blør, så prøver å ikke bekymre meg så lenge jeg ikke gjør det.

Jeg blir også nervøs og føler stor sympati for de som mister.Men har inntrykk av at de fleste som mister blør, så prøver å ikke bekymre meg så lenge jeg ikke gjør det.

Ja, jeg blør ikke, så burde ikke bekymre meg, men er så redd for MA... :-(

Er dessverre alltid en del som mister, opplevde det sist også når jeg var inne på forumet når jeg var gravid med storebror. Er like trist hver gang, men det er somregel en mening med det (selv om ikke akkuratt det gjør sorgen lettere å takle). Har selv mistet to ganger så vet hvor vondt det er.

Om man leser statistikk så er det egentlig ikke så mange som mister, og mange mister jo når de egentlig skulle hatt mens og egentlig ikke skulle ha visst de var gravide (men så har vi jo slike testomaner som meg :p)

Men det er det dumme med sånne grupper, jeg blir også engstelig for om det er meg neste gang..

"Problemet" er vell at det blir så godt lagt merke til på forumer. Mye fokus på å miste og når det går galt. Heldigvis er det somregel bare 12 av de 42 ukene som dreier seg om dette. Har meldt meg ut av fire termingrupper tidligere og er fortsatt livredd for at dette skal bli den femte, men ikke så mye å gjøre med det. Bare vente O.o

Har tenkt på dette jeg også. Synes det er utrolig trist å se at så mange mister :(

Merker man hvis man har en ma? Blør man da? For jeg prøver å tenke at så lenge jeg ikke blør så er alt bra...

Jeg er 7+5 i dag, så bør se liv i alle fall. Var jo på UL 6+0, da var det for uklart til han så klare hjertebank. Men så bevegelse som var "forenlig med hjertebank". Men ble jo ikke akkurat beroliget..
Krysser fingrene for deg :) det går nok fint skal du se!

Har tenkt på dette jeg også. Synes det er utrolig trist å se at så mange mister :(

Merker man hvis man har en ma? Blør man da? For jeg prøver å tenke at så lenge jeg ikke blør så er alt bra...

Man merker somregel ikke MA. Jeg hadde i uke 9, og fikk en dårlig følelse da jeg nermet meg 13 uker. Frustrerende å gå så mange uker uten å vite noe :(

Man merker somregel ikke MA. Jeg hadde i uke 9, og fikk en dårlig følelse da jeg nermet meg 13 uker. Frustrerende å gå så mange uker uten å vite noe :(
Ånei! Så trist :( Så egentlig har man grunn til å bekymre seg hele tiden da... Har egentlig ikke vært så bekymret jeg, men nå merker jeg at jeg blir skikkelig redd :( Kanskje det er lurt å dra på tidlig ul likevel da?

Jeg hadde en MA i fjor og det begynte med at jeg mistet alle symptomene fullstendig og så begynte jeg å blø. Kroppen ordnet heldigvis opp selv så jeg måtte ikke ta medisiner eller utskrapning.

Jeg hadde en MA i fjor og det begynte med at jeg mistet alle symptomene fullstendig og så begynte jeg å blø. Kroppen ordnet heldigvis opp selv så jeg måtte ikke ta medisiner eller utskrapning.

Er ikke definisjonen på ma at kroppen ikke ordner opp selv? Jeg hadde ma og oppdaget det 11+5 på ultralyd men hadde nok ikke vært liv siden uke 8 eller 9.

Åhh..nå er jeg SÅ letta!! Lille bønna på 1,3 cm med bankende hjerte! Guri!! Kan man bli så glad?? Er det endelig min tur?? Poster bilde senere, må bare inn på kontoret.

Heldig! Gratulerer :-)

Jeg skal i morgen tidlig og grugleder meg. Håper på at all kvalmen jeg sliter med er et godt tegn.. :-)

Back
Topp