Mange som er offentlige gravide?

Har ikke skrevet noe på facebook, og kjenner jeg har igrunn ikke noe behov for det heller. Blir sikkert et bilde med en koaelig tekst når magen blir wnda litt større. Alle rundt med vet om det, og det får holde :-)

Har ikke gått ut med det enda, og er veldig i tvil på om det kommer til å skje.. Mulig vi venter til etter fødsel.
Er ikke så mange som veit om det ellers heller. Etter oul er det nok litt lettere å si det, kanskje mer virkelig..

Er det mange som har gått ut på f eks Facebook og instagram om svangerskapet? :) hvor langt var dere på vei når dere eventuelt gikk ut med det der?:)

Vi gikk ut med det nå etter oul :)
Synes det var litt deilig å få det ut istedenfor alle de mistenksomme blikkenehehe

Vi gikk ut med det nå etter oul :)
Synes det var litt deilig å få det ut istedenfor alle de mistenksomme blikkenehehe
Det er egentlig den jeg føler på også. Problemet er at jeg er så utrolig redd for at det skal gå galt så sent i svangerskapet!

Ikke lagt ut noe på sosiale medier. Kan hende det blir noen magebilder på insta etterhvert. Er bare 16+4 så har ikke noe behov for at så mange skal vite enda.

Vi la ut på facebook etter tidlig ultralyd :) mest fordi vi har flyttet langt fra familie og venner så da vart det så lett å bare si det der. Nærmaste familie og venner fikk vite det mer personlig. Nå var vi18 år da jeg ble gravid så det blir jo ofte mye snakk/rykter (kommer fra liten bygd) så vi la det ut så er det ikkje så mye å "snakke om" etter en liten stund :) har for det meste fårt positiv respons så det er kjekt :)

Vi var offisielt på facebook i uke 19. Greit å bare fortelle alle det samtidig, vart det ikke noe spørsmål osv.

Mannen har skrevet det på facebook. Vi har litt ulik facebookbruk, jeg har over hodet ikke behov for å dele det. Synes likevel at det var OK at han gjorde det :-) Alle som må vite det vet det, det holder for meg :-)

Hva er svangerskapsviker?

Jeg har deaktivert fb, gjorde jeg i oktober. Har så mange folk på fb at jeg føler meg mindre fri. Vanvittig deilig å ikke være på fb! :)

Viker er jo sånne som menn som mister håret får. Noen får det i svangerskapet (meg selv inkludert). Har mistet mye hår på begge sider av toppen på hodet. Har to områder som nesten er hårfrie. Ikke særlig pent :p

ImageUploadedByBV Forum1452897256.096920.jpg

Viker er jo sånne som menn som mister håret får. Noen får det i svangerskapet (meg selv inkludert). Har mistet mye hår på begge sider av toppen på hodet. Har to områder som nesten er hårfrie. Ikke særlig pent :p

Vis vedlegget 156545

Ja, jeg skjønte ikke sammenhengen med viker og graviditet. Jeg har ikke hørt om kvinner som får viker i svangerskapet. Det vokser vel ut snart, sånn når du har ammet eller forhåpentligvis før, du tøffa :) husk på å ta på lue så du ikke fryser nå i vinter :p :)

Ja, jeg skjønte ikke sammenhengen med viker og graviditet. Jeg har ikke hørt om kvinner som får viker i svangerskapet. Det vokser vel ut snart, sånn når du har ammet eller forhåpentligvis før, du tøffa :) husk på å ta på lue så du ikke fryser nå i vinter :p :)

Haha!! Hår vokser ut, og det finnes jo alltids luer og diverse andre hodeplagg ja :p

Jeg har ikke lagt ut enna. Har ikke vært på oul. Men ser faktisk ikke for meg at jeg skal legge det ut da heller. Etter det. Vet ikke.. føler liksom det er min baby og folk jeg ikke kjenner så godt osv trenger ikke den infoen? :p. Tenker jeg evt ser an om jeg har lyst til å heller evt legge ut bilder når magen er skikkelig tydelig, såkalt skikkelig gravid bilde:)

Ja jeg har offentliggjort det.

Legger det ut på insta etter hvert :) der har folk fulgt meg og min blogg på vei mot vårt mål ❤️

Nei, ikke noe facebook på oss.
Vi har jo knapt fortalt det til noen rundt oss, så det hadde jo blitt veldig unaturlig.
Blir ikke noe på sosialemedier heller, det er ikke vår greie og jeg liker virkelig ikke oppmerksomhet.

ImageUploadedByBV Forum1453033200.891160.jpg
Legger ut dette bilde på insta :) Facebook blir når han er født :)

Back
Topp