Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det mange som har gått ut på f eks Facebook og instagram om svangerskapet?hvor langt var dere på vei når dere eventuelt gikk ut med det der?
![]()
Det er egentlig den jeg føler på også. Problemet er at jeg er så utrolig redd for at det skal gå galt så sent i svangerskapet!Vi gikk ut med det nå etter oul
Synes det var litt deilig å få det ut istedenfor alle de mistenksomme blikkenehehe
Hva er svangerskapsviker?
Jeg har deaktivert fb, gjorde jeg i oktober. Har så mange folk på fb at jeg føler meg mindre fri. Vanvittig deilig å ikke være på fb!![]()

Viker er jo sånne som menn som mister håret får. Noen får det i svangerskapet (meg selv inkludert). Har mistet mye hår på begge sider av toppen på hodet. Har to områder som nesten er hårfrie. Ikke særlig pent
Vis vedlegget 156545
Ja, jeg skjønte ikke sammenhengen med viker og graviditet. Jeg har ikke hørt om kvinner som får viker i svangerskapet. Det vokser vel ut snart, sånn når du har ammet eller forhåpentligvis før, du tøffahusk på å ta på lue så du ikke fryser nå i vinter
![]()
![]()