Mange som er offentlige gravide?

SB93

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Er det mange som har gått ut på f eks Facebook og instagram om svangerskapet? :) hvor langt var dere på vei når dere eventuelt gikk ut med det der?:)

Har gått ut på facebook med det, jeg var 12+2 når vi offentliggjorde det :-)
Var på tidlig ul den dagen og alt var kjempebra og da tenkte jeg at jeg ikke ville vente lengre, hadde bestemt meg for at om alt var bra på ul så skulle jeg legge frykten bak meg og fortelle alle og bare glede meg over graviditeten og tro på at vi endelig skal bli foreldre:-)
Var lettere sagt enn gjort og merker frykten setter inn av og til, men prøver å ikke la det vare så lenge og være positiv :-)
Så var et viktig steg for meg fortelle det :-)

Jeg tørr ikke si noe enda :)

Delte på nyttårsaften, var da 18+4.

Jeg utsetter utsetter og utsetter kjenner jeg! :p er jo plutselig 21+1 nå og ikke gått ut med det enda. Har ikke sagt det til kollegaene heller. Bare leder..:p er så redd for at det skal gå galt, men var jo på oul i går og da var alt som det skal være med hjerte, fostervann osv. Syntes det er lettere å legge det ut på facebook framfor å måtte fortelle det til hver og en...

Jeg utsetter utsetter og utsetter kjenner jeg! :p er jo plutselig 21+1 nå og ikke gått ut med det enda. Har ikke sagt det til kollegaene heller. Bare leder..:p er så redd for at det skal gå galt, men var jo på oul i går og da var alt som det skal være med hjerte, fostervann osv. Syntes det er lettere å legge det ut på facebook framfor å måtte fortelle det til hver og en...
Jeg er enig med deg om det :) kanskje frykten blir bedre og

Jeg har ikke lagt ut noe på sosiale medier, og det kommer jeg ikke til å gjøre heller. Hele familien og alle venner vet det, og en del kollegaer. Så jeg vil si det er offentlig selv om det ikke er på sosiale medier :-)

Vi har heller ikke lagt ut noe. Har ikke noe behov for det. :) men plutselig dukker det opp et bilde av babytøy på tørk nærmere på insta. men der har jeg kun kjente og lukket profil. Men på face så har jeg så mange jeg ikke har så mye med å gjøre lenger ol.

Sannsynligheten for at alt går bra er jo veldig stor når alt ser fint ut så langt i svangerskapet! :)
Jepp :) vi får nok han ❤️ men angsten den er der ... Jeg jubler ikke for uke 18 men vil bare komme meg unna til 19 uker ...

Kommer ikke til å bli noe fb status før etter fødsel her. Men de fleste kjente vet det.

Alle vet at jeg er gravid, men har ikke lagt ut noe på sosiale medier.

Eller, hashtagget vel et instabilde med #svangerskapsviker...

Vi publiserte det for akkurat en uke siden på facebook, rett etter OUL. Jeg var da 19+0 :)

Ikke delt på Facebook og Instagram. Kommer ikke til å haste med å dele det der. Blir nok en felles annonsering på Facebook når babyen har kommet og babybilder på den lukkede instagram-profilen min :)

Jeg legger ut på instagram ikke Facebook :) vil ikke at andre som ikke skal vite ser det. Men de på instagram har fulgt meg siden vi startet vår vanskelig vei så føler det er helt normalt å dele der ❤️

Har ikkje lagt noko ut på Fb, veit ikkje om eg kjem til å gjera det heller.
Har lagt ut eit bilde på instagram av ei luve eg strikka, men så syr eg jo litt babyklede å selger og. Kan nok hende det blir litt babyrelaterte bilder på instagram

Alle vet at jeg er gravid, men har ikke lagt ut noe på sosiale medier.

Eller, hashtagget vel et instabilde med #svangerskapsviker...

Hva er svangerskapsviker?

Jeg har deaktivert fb, gjorde jeg i oktober. Har så mange folk på fb at jeg føler meg mindre fri. Vanvittig deilig å ikke være på fb! :)

Back
Topp