Mange som er gift?

Vi giftet oss for snart 4 1/2 år siden. Jeg var da 25 år og han var 26 år.
Vi giftet oss i utlandet, ved en norsk ambassade. Det var kjempekjekt!!!
Så vi tok bryllupsreisen med det samme.
Ikke alle i familien var like glade for at vi "snøt" dem for et bryllup da...
Så vi har lovet at vi skal ha en fornyelse av ekteskapsløftene i hjem-kirken, og
med bryllupsfest etterpå... en gang i framtiden...
Ikke akkurat det vi prioriterer å spare til nå, men.... familien ble iallefall fornøyd.

Synes også at det å gifte seg, faktisk har knyttet oss mere sammen.
Selv om vi hadde vært noen år sammen før vi giftet oss, er vi fortsatt like forelsket.
Føler meg utrolig heldig!!!!

ORIGINAL: lillefisken

Gifta meg da jeg var 22 og mannen 23. Er nå 29 og venter barn i mai 2005.

VENTER DU BARN I MAI I ÅR...DA ER JO BARNET DITT 4MND...
HEHE[:D]

Hei!
Jeg er forlovet og samboer og planen er at vi skal gifte oss i oktober 2006. Ca 5 måneder etter barnet er født. Er jo mulig vi må utsette bryllupet litt pga økonomi. Vi får se hva det blir til[:)]

Hei. vi forlovet oss etter at vi hadde vært sammen i 6 mnd. da var jeg 4 mnd på vei[&:]
Nå har vi snart vært sammen i 4 år og venter tvillinger. Vi vil ha et ordentlig bryllup når vi først skal gifte oss. Nå sliter vi med å skaffe nok penger til å pusse opp huset vårt. Så vi gifter oss når vi føler at vi klarer å legge ut noen penger ekstra. [:D]

Er nå gift...Uten kirkebrylupp. Men ser for oss å kunne fornye løftene å ha et storslått brylupp senere![;)]
Vi har vært sammne i 5år,og forlova oss etter ca.1 1/2 år- samme kvelden ble vårt første sjarmtroll til...Så kanskje det var et tegn på at det var ment for å være!!![:D]
Hadde egentlig planer om kirkebrylupp,men ble no krøll med penger og slikt- så endte med at vi gikk til byfogden for å ha det på papiret. Og det har vært helt greit- da ble vi lioksom gift iallefall! Og det er nå litt over 1 1/2 år siden...[;)]

Vi er ikke av de rikeste i verden, så det store hvite bryllupet ble det ikke på oss. Vi er veldig glade i hverandre og syns det er fint å være gift før vi setter noen til verden, så vi giftet oss i det stille 14.september. Kommer til å ha flere fester senere. Størstedelen av både min og hans familie bor i utlandet og det er vanskelig å samle alle.

Da vi giftet oss hadde vi vært sammen i to år. Jeg fikk ring av ham en måned etter at vi ble kjent. Jeg er 26 og han er 28 år.

Vi er ikke gift enda, men satser på at det blir om ikke så lenge [:)], som dere ser er det snart 5 år siden vi ble sammen, og på den dagen er det faktisk akkurat 4,5 år siden vi forlovet oss.

oj. Vi har faktisk to år i dag. Har ikke hatt tid til å tenke på det.... Nå har vi fått ny dato uansett... [:)]

Vært gift i 5 mnd, & still counting :)

Forlovet oss for ca en mnd siden... Lyst på høst bryllup, lyst til å gifte oss til høsten igjen,men vi ser det litt an fordi jeg ikke vet når jeg kommer til å bli gravid og sånn...

jeg er forlova, og har vært det i snart 5 år, så det burde velbli et bryllup her i gården også snart, tenker jeg...hihi [:D][:D][:D]

Jeg og mannen min giftet oss i mai dette året her.
Jeg er 22 år og han er 32 år... så det ble nok pepper på ham[:D]

er gift!

Vi gifta oss for 4 måneder siden....en herlig dag!

begge var 27 år da vi ble gifte!!

M

Jeg er gift og elsker det [:D], veldig koooooos. Giftet oss i fjor sommer, en fantastisk dag sammen med alle venner og famile vi er så flade i [:)]. Anbefalles på det sterkeste. Min mann og jeg har vært sammen snart 7år, så vi visste att det var rett[:)]

Jeg giftet meg 29 mai i fjord og nyter hvert sekund

jeg er nok ikke gift jeg nei, men er forlova,har vært det nå snart i 1 år. [;)]

Back
Topp