Mange som er gift?

heisann...

er forlovet og har vært det i tre år...håper på ett bryllup,men det får tiden vise....

klem
[:)]

Vi giftet oss i fjor sommer, hadde da vært sammen i 1,5 år. Nå har vi snart vært sammen i 3 år. Ting gikk litt fort, men vi følte at det var det rette å gjøre så raskt. Og nå skal vi ha barn sammen om 5 uker. Gleder oss veldig!!!!!!!!!!!

Eg gifta meg i fjor sommer da var eg 22 år gammel.Vi hadde da vært sammen i 6 år

Ja det var det. Min samboer har vært gift før, og skulle ikke ha flere barn eller gifte seg på nytt. (sa han når han møtte meg) Men nå venter vi en liten i desember, og jeg har ring på fingeren. Vi forlovet oss i Thailand 20 mars i fjor. En forsinket bursdagsgave til meg... det er den beste/mest romantiske bursdagsgaven jeg har fått! Romantisk det og... feiret med goood mat og is på en romantisk restaurant der nede. Kjøpte også ringene der. Så det er jo et spesielt minne fra den turen! Sommeren 2007 er det jeg som står hvit brud, og tiden flyr vel når man har fått barn.... gleder meg. Klem

ER IKKE GIFT ENDA...MEN ER FORLOVAHAR VÆRT FORLOVA I 5 ÅR

SKAL IHVERTFALL GIFTE OSS FØR SAMBO BLIR 30...
VIL IKKE BLI PEPPERMØ..[:D]
MEN HAN MÅ JO FRI FØRST
SÅ INNEN 5 ÅR GÅR JEG FORHÅPENTLIGVIS OPP KIRKEGULVET

vi gifter oss nå i februar, noen uker at samboeren fyller 26 år, og jeg blir 25 til sommeren igjen... vi har vært sammen i tre år snart, og forlovet i to år....Gleder meg kjempe mye til å gifte meg [:D]

Gifta meg da jeg var 22 og mannen 23. Er nå 29 og venter barn i mai 2005.

Jeg er gift....giftet meg 19 juni 2004, etter 9 år sammen.....
Er nettopp fylt 27....han er 29....
Eneste jeg mangler nå... er en bebis

Vi er bare samboere vi.. Jeg har veldig lyst til at vi ihvertfall skal forlove oss..
Har lyst på å gifte meg og, men først og fremst vil jeg bli forlova.

Etter vi hadde vært sammen i nesten 6 mnd, kjøpte vi oss hus sammen. Da fikk jeg han til å love meg at vi skulle gifte oss innen 3 år!! Men nå har det gått over fire år, og han har enda ikke fridd!!
Og jeg vil bli fridd til på ordentlig!

Han skylder på at jeg er så kravstor da, for jeg har jobbet i gullsmed i mange år,
og da veit jeg jo hvilken ring jeg har lyst på!! Men den fortjener jeg.. [;)]

Føles faktisk litt sårt at han var forlova med eksen sin i 8 år, men ikke kan forlove seg med meg.. [>:]

jeg er ikke gift, men forlova, har vært det i et år, og vært sammen i 3 1/2 år nå...

Jeg er ikke gift og ikke forlova. Vi har vært sammen i 9 år og samboere i 5-6 år. Det er ikke så veldig viktig for mag å gifte meg egentlig. Han har snakket mer om det enn meg, men for ham er det uaktuelt å gifte seg i kirken, og hvis jeg skal gifte meg ville jeg gjerne gjort det i kirken og ikke på et kontor. Får se om vi gjør det en eller annen gang, men foreløpig har vi ikke hast. Vi vet at vi er glad i hverandre, og vi kommer til å sørge for å ha samboerkontrakter osv. i orden før barnet kommer.

Vi har også snakket om at jeg skal ta hans etternavn uten at vi gifter oss. Babyen kommer bare til å få hans etternavn og da synes jeg det er greit om jeg heter det samme.

Du får bare stå på krava janeanett!!! Det gjorde jeg! Og meg gikk det bra med. Han visste jo også at jeg ønsket meg barn, og ring. Men etterhvert sluttet jeg å snakke om det, og da var det han som begynte å "mase" på barn. Forlovelsen var en hyggelig overraskelse det og.... Så nå har jeg fått vilja mi, uten og ha sagt noe. Det skjer nok med deg og skal du se......... kansje du får en fin julegave??? hehehe

Takketakk!! [:D]

Er jo aldri godt å vite.. Har hatt slike forhåpninger før og da, og da ble jeg så kjempeskuffa..
Det hender jeg nevner det igjen, og av og til sier han: "er aldri godt å vite vettu.. he he"

Håpe - håpe - håpe..

Ser du, ikke mist håpet, og ikke nevn det på et par mnd. vet det er vanskelig, men det lønner seg! Så skal du se at du får ring du og!

JEG ER GIFT. VI GIFTET OSS 25. AUGUST 2001. FAKTISK SAMME DAG SOM KRONPRINSPARET. MEN DET HADDE IKKE NOE MED DET Å GJØRE. DA VAR JEG 22 ÅR OG MIN MANN VAR 30. SYNEST DET ER HELT MERKELIG AT DET ER OVER 4 ÅR SIDEN. DET ER JO SÅ LENGE SIDEN.

er bare forlovet, har vært det i 14 år snart så blir vel beregnet som et eldre ektepar hehe[:D]

Vi har vært forlovet i snart 6 år, kanskje på tide å gifte seg?

SÅ kult. Gratulerer da. Vi skal også gifte oss i 2007, hvis alt går etter planen! Ja det er ikke lett å holde på hemmeligheter... må nesten ha noen å betro seg til... Klem

Jeg og mannen min gifta oss i oktober i fjor.. da var jeg 24 og han 28[:)]
Bestevenninna mi gifta seg da hun var 20, synes ikke det er for ungt heller[;)]

Jeg giftet meg for to år siden. Det var en utrolig stor dag, og forholdet vårt har blitt styrket etter vi giftet oss. Men jeg tror det er viktig at begge to vil, det er en alvorlig forpliktelse! Har nylig vært i bryllup og jeg med mine humørsvigninger gråt som bare det! Syntes det er flott å se to mennesker som elsker hverandre "forteller det" til hele verden!

Back
Topp