Mange som er gift?

Latterfrosken

Forumet er livet
Bare er nyskjerrig på hvor mange av dere som er gift jeg? Og hvor gamle dere var var da dere giftet dere? Mange som erungt gift her da? Jeg er samboer, men vi er forlovet da. Venter med bryllup til barnet er født, og til det er rundt året. Så sommeren 2007 er det vel kanskje min tur? [;)]

hei.

er ikke gift,men ble fridd til for 1 mnd siden...[:D] blir vel bryllup til sommern.

Gifta meg forrige sommer. Var da 24 og mannen 28.

[:D]Vi forlovet oss når jr. var nesten fire mnt... Da bestemte vi oss også for at vi skulle gifte oss når han ble stor nok til å være brudesvenn ,så vi giftet oss når han var nesten tre år.(Vi giftet oss på åttiårs dagen til bestefaren til mannen min. Det eneste han ønsket seg i presang var å se oss gift.)

er samboer jeg da.. ikke forlovet en gang men satser snart på å bli det. synes jeg fortjener en ring på denne fingeren nå som jg har født hans barn og alt mulig...

han klarte fint å gi hun forrige han var sammen med en ring i løpet av et halvt år så snart på tide med meg synes jeg!!!! [:@]

Er bare samboer jeg! Trives vel egentlig med det ... men ønsker jo å forlove meg og gifte meg en gang også [;)]
samboeren min har vært forlovet før, så er litt skeptisk til det .. høres sikkert litt rart ut men jeg har da bare tenkt til å forlove meg en gang (og da skal jeg gifte meg!) men det blir jo ikke det samme for han da han allerede har vært forlovet ..
må vel bare innrømme at jeg ikke liker det .. forige gangen (etter det han sier) var det hun som ville så gjerne forlove seg men jeg synes det blir helt feil. Jeg vil at han skal spørre om vi skal gifte oss kun fordi han vil det selv og ikke fordi jeg vil det mest ..

Jeg er forlovet jeg.. Vil ikke gifte meg enda.. Har en avtale om at vi skal gifte oss før han blir 30[8D] (han er 24) Vil ha litt penger før jeg gifter meg.. Så jeg kan få den kjolen jeg vil ha og generelt det bryllupe jeg vil ha.. Skal jo bare gifte meg en gang å da må det være litt spesielt[8D]

Giftet oss forrige sommer. Hadde rukket å få pepper først.... Hadde vært sammen i 13 år da, og forlovet i 11 år.

Har vært gift i 4 år[:D] Jeg var da 21 år og han 25 år. Er like forelska

Vi er forlovet, men om det blir noe bryllup i nærmeste tid tviler jeg på.... Men vi har sagt innen 5 år! Jeg er 21 han er 24!

Jeg er hverken forlova eller gift, men håper det kommer et frieri snaaart. Det høres litt sånn ut[:D] Han blunker i allefall til meg når tema dukker opp. hihi... jeg er 25, han er 26. Vi har en sønn på åtte sammen fra før, og driver og prøver på nr to.[:)]

vi er nok bare samboere her[8|] venter og venter, får håpe han tar litt mot i seg[:D] hvis han ikke gjør det får vel jeg gjøre det selv en vakker dag[:D][:D]

som dere ser så har me snart 1 års bryllupsdag[:)]
eg fylte 26 dagen etter sjølve vigselen, og så hadde me festen på bursdagen min[:)] min mann var 24 år då, han blei 25 år i juli[:)]

PÅ TORSDAG VAR DET 14 ÅR SIDEN JEG BLE KJÆRESTE MED MIN MANN[:)] VI TRAFF HVERANDRE ST.HANS SAMME ÅR. VI GIFTET OSS 10 ÅR SENERE, ALTSÅ ST.HANS 2001[:)] (FLAKS FOR OSS AT DET VAR EN LØRDAG[;)])

Jeg er ikke gift... enda! Håper at det skal skje snart da... Drømmer om å stå hvit brud med hele familien samlet. *drømme* [;)]
Vi er samboere og har vært forlovet i 2 år (sammen i 3), og har snart 2 barn sammen. Men er tydeligvis ikke noe hast for han... [:(]

vi forlovet oss på 2års dagen vår, og fanf ut at vi skulle bli foreldre noen få dager seinere.[:D]
men det blir nok en stund til bryllupet, vi ha et "ordentlig" bryllup, og det koster penger![:-]
har dessuten kjøpt et eldre hus, vil heller putte pengene i det foreløpig...
bryllupet blir nok et slags fornyelse av de følelsesmessige båndene mellom oss![;)]

Har vært gift i over seks år, vi.. (Wow, tiden flyr, altså!!) [:)]
Gifta oss i 99, jeg var 21, han var 30.. Hadde vært sammen (og samboere) i to år før det.
Fikk vår førstefødte i 03 og håper nå nr. to kommer snart.. *håpehåpe* [:D]

Back
Topp