Mange som blir...

Sugermama

Elsker forumet
Fryktelig fort irritert?
På jobb klare æ å styre temperamentet, men så snart æ e ferdig, så skal det nesten ingenting til før æ blir irritert. Å blir sur å, for tulle ting:o

Det har æ aldri opplevd før, e det hormonan?
Føle mæ jo så lite gravid, at æ lure no på om det e liv der inni

Fryktelig fort irritert?
På jobb klare æ å styre temperamentet, men så snart æ e ferdig, så skal det nesten ingenting til før æ blir irritert. Å blir sur å, for tulle ting:eek:

Jeg har i utgangspunktet svært liten tålmodighet og kan fort bli irritert. Nå er den lille tålmodigheten jeg hadde, fullstendig forsvunnet!!! Ingen gjør noenting rett og det er bare jeg som kan alt :eek::p

Kjenner til den der gitt.
Plutselig kjennes det ut som om det smeller, og jeg vet det ikke selv før det skjer.

På søndag så jagde eg sambo og jentungen ut av hus for eg klarte ikke mere lyder , sutring ... Ble såå irritert!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg blir også veldig fort irritert. Dessverre takler ikke sambo det så godt, så vi har hatt noen krangler! Men må vel bare prøve å telle til ti inni meg...OG at sambo kan ha litt mer takhøyde.. :p

Jeg suste ut av bilen da en annen prøvde å ta parkeringsplassen jeg hadde stått å ventet på. Kjeftet han hudenfull og han flyttet seg rimelig kjapt. Hahhahaha :P

Blir også fortere irritert nå, og noen dager irriterer absolutt alt meg. Er nok hormonene som herjer.

Sent from my iPad using BV Forum

Fryktelig fort irritert?
På jobb klare æ å styre temperamentet, men så snart æ e ferdig, så skal det nesten ingenting til før æ blir irritert. Å blir sur å, for tulle ting:o

Huff, ja. Det er så synd når jeg har kort lunte ovenfor 2åringen hjemme. Heldigvis så er jeg sykemeldt 50% så jeg har mulighet til å sove det jeg trenger før jeg henter henne i bhg :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

På søndag så jagde eg sambo og jentungen ut av hus for eg klarte ikke mere lyder , sutring ... Ble såå irritert!!

Huff, æ e litt glad jentungen e på ferie med pappaen sin.. Må bare være flink å tøyle temperamentet når ho kommer hjem igjen:)

Ååja.... Ganske så irritert og sliten! Lurer på om noen på jobb avslører meg snart ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg blir også veldig fort irritert. Dessverre takler ikke sambo det så godt, så vi har hatt noen krangler! Men må vel bare prøve å telle til ti inni meg...OG at sambo kan ha litt mer takhøyde.. :p

Ja desverre skjønne ikke mannfolkan de hær hormonan.. Dem sku lest litt om det, så dem vet ka som skjer i kroppen og hodet våres:p ikke alltid lett å ta hensyn til mannfolkan med de hær svartens hormonan!

Her er det samboer'n som har litt hormoner innimellom tror jeg. Kan ikke si jeg har merket noe som helst, så skal ikke si noe om hva dere andre føler bortsett fra at jeg håper det går seg til ;)

Og at jeg slipper unna :D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ja, dessverre. Jeg har nok kanskje litt (bittelitt :p) temperament til vanlig også, men nå skal det virkelig ingenting til. Jeg blir både irritert og frustrert lett (og rørt).

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Har det helt likt, jeg sliter litt med det noen dager før menstasjon også, men nå er det helt på styr. Har heldigvis en veldig tålmodig samboer som tåler ganske mye og så jobber jeg også turnus så det hjelper også på.

Blir ikje så irritert. Men veldi oppgitt. Har en sønn på 4 som masa veldig og fær mest lyst å grine når han spør etter jogurt, eller ropa ferdi fra do… rett og slett fordi ej. Maktakje å røyse mj..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Eg e flaue øve oppførselen min någen ganger.... Klikke jo på gubben for ingenting... Han har bare begynt å se på meg og si hormoner og snu seg å gå haha irriterende men hjelper at han kommer å pjusker når jeg har roet meg :p

Samboeren min har nok merket det. I går ble jeg så forbannet på han at jeg ba han om å slippe meg ut av bilen midt i Oslo. Jeg er absolutt ikke kjent der. Så dust som han er så slapp han meg av å kjørte hjem. Så jeg begynte på en 2 timers gåtur, men etter ca 45 minutter var jeg helt utslipp og gjennomsvett så jeg ringte taxi ;). Ikke bra!!!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Back
Topp