Mange nye her!

Heisan [:)]

Snublet inn her sommeren 2010, men har visst aldri presentert meg før [X(]
Jeg er 32 år, kommer fra trøndelagen, 4barn -3 snupper på 10, 8 år og 14mnd + pluss den største av dem, mannen min [8D]
Jeg scrapper det meste, strikker litt og er blitt bitt av heklebasillen i det siste.

Jeg stortrives her inne hos hobbyjentene [:)][:D][:D]

Heisann[:)] Jeg heter Hanne, har en liten gutt på snart 1,5 år. Jeg strikker en del, men har planer om å lære meg å hekle....en dag[8D] 

Har vært sniktitter her noen måneder nå, mye fint som blir produsert [:D][:D]

Heeei Tone heter jeg, er 23 år og bor på gård med min kjære i trøndelag. Sammen har vi en sønn på 7 mnd.

Jeg har vært her inne en stund, men er lite aktiv.
Titter bare på aller dere flinke hobbydamer!
Så utrolig kreative som dere er!!

Min yndlingshobby er søm, men innimellom hekler, strikker og scrapper jeg. De 3 sistnevnte er jeg blitt smittet av fra dere;) Morro å gjøre litt forskjellig.
Skal prøve å legge ut bilder av det jeg lager etterhvert!

= )

Hei , jeg heter Stine og er heklo,strikko,scrappo holiker! ;)

Går litt i bølge dager hva jeg driver med.. får type kick .. hehe ...
Kom plutselig innom her , og etter det må jeg alltid innom her om jeg er på bv... som jeg er ganske ofte.
Jeg er 24 og bor i akershus og har en liten prins som snart er 1,5 år , bor sammen med kjæresten i en liten leilighet men er på husjakt.. !!!

Og jeg blir som dere andre skriver , sååå inspirert av dere flinke jenter!!!!!!! = )

Ei regner med du har fått med deg litt om meg, men for de nye, så kan ei no presentere meg litt![8D][:D]

Ei er 34, har samboer og 4 onger (3 jinter og 1 gutt) i alderen 3, 11, 12 og 15 år og vi bor i Alvdal.[:o][8D][:D]

Ei scrapper, men har den siste tia også lært meg å strikke![:D]

Ellers så driver ei å leser til "Ledelse varehandel" gjennom NKI, men tror ei har tatt meg vann over hue![:o][8D]

Jobber i en mega butikk og stortrives der blant herlige koleger og flotte kunder![:D]

Hei!
Jeg har også hengt her inne siden sommeren 2010. Heter Anita, er 32 år, og kommer fra ytre Nordmøre. Har ei datter født i oktober 08, og venter ei lita ei til i april/mai (termin 1. mai). Jeg er mer som poteten... Kan brukes til det meste [8D] Vanskelig å si hva som er favoritthobbyen min, siden jeg liker å drive med så mye forskjellig. Er litt periodemenneske [;)]. For tiden er det symaskina som blir mest brukt. Og nå har jeg bestilt meg Overlock maskin! Oh, happy day!
Ellers driver jeg stundom med strikking, hekling, fotografering, kakebaking, scrapping, blomster, ja..... you name it [8D]

Jer er nok og en av "de nye" [8D]
Er 28år foreløbig, har 2 jenter på 6 og 2 år, og værdens beste samboer [:)]
Driver mest med strikking og litt hekling...
Bygger hus som øyeblikk er innflyttingsklart...

E kommer fra Sula ett sted ved ålesund, har to gutter på snart 5 år og en på 17 mnd[:)]
Elsker hobbyen scrapping og brodering men tida strekker ikke alltid til så bli mest med shopping av scrappeting til tider[&:]

Vi bygde tomannsbolig som vi flytta inn i lillejulaften 2009, å trives her, eneste e savner er ett hobbyrom, no har e bare kaos borti ett hjørne på stua[&:]
Er forlovet med kjæresten min som e har vært sammens med i snart 12 år!!!! hjelpe meg tid[8D]

Hei. Har vært og snoket leenge under et annet nick. Har funnet maaassse inspirasjon her[:D] Er 31 (i mårra), giftet meg med bestemannen i høst og vi har en gutt på 15 mnd.

Er best på strikking og hekling, men prøver meg på litt søm også.

Heisann[:D]
Navnet er Gunn Kari, er 23 år og bor i Namsos sammen med min forlovede og datteren vår Ada på 1,5 år[:D]
Er her inne av og til, ikke så veldig aktiv enda, men blir vel mere.. Har noen innlegg[:D]
Min store lidenskap akkurat nå for øyeblikket er sying[:D] Eeeelsker symaskina mi[:D] Syr vognopser for tia[:)]

Hei hei [:)]

Jeg er en av de nye her. Jeg heter Torill, er 27 år, gift og bor i Bergen. Vi har en datter på 5,5 mnd, en hund og en katt.

Hobbyen min er strikking og hekling [:D][:D][:D]

Jeg heter Anne, er 23 år og har scrappet i ca 3 år allerede. Det tok virkelig av for ca 1 år siden da.
Jeg lager mest kort, men også andre ting og LO-er.

Er fra Lofoten som dere ser, bor her med samboer som jeg har vært sammen med i 7 år, og jentungen som blir 2 i morgen. Er lærerstudent i Bodø.

Heisann[:) er nok en av de gamle jeg... Linn heter jeg, er på mitt 25. år, er gift på 5.året, og er mamma til Leon Elias på 4 år og Odin Matheo på strax 6 mnd.. har drevet med scrapping siden 2006, har strikket hele livet og begynte å hekle i oktober... kjempe koselig å bli kjent med nye kreative [:)]

Jeg er 28 år og bor i Sandnes. Er også en av de som prøver litt av alt, men med varierende resultater...Har som regel flere prosjekter i hodet enn det jeg får tid til. Begynte å henge her på hobbyforumet i desember'09 (tror jeg). Har et eget hobbyrom hvor jeg lager kort (og div annen scrapping). Nå er jeg blitt ganske så bitt av heklingen, og vil etterhvert lære meg strikking også. Og så har jeg kjøpt meg symaskin som jeg tror jeg kommer til å prøve meg på fremover.

Hei[:)]

Jeg heter Kine og er snart 26 år gammel[:)] Bor på Ørland med min samboer og vår sønn på 2 år[:)]
Mine hobbyer er scrapping, sying og strikking[:)]

Heihei!![:D][:D]

Henriette heter jeg, 20 år fra Tromsø. Har blitt bitt av heklebasillen, og hekler en del. Scrapper litt, men ikke mye [:)]

*kommer mer*

Jeg har snoket her siden jeg kom til bv, men først i det siste jeg liksom må innom nesten hver dag [8D]
Har fått mange gode ideer herfra, og blir superinspirert av mange her [:)]

Jeg heter Cathrine, 34 år, fra Akershus, gift med en veldig snill og kjekk mann selvfølgelig [:D], har tre barn: gutt 2000, jente 2003, og gutt født okt 2009 :)
Vi bor i et ganske nytt hus, men jeg har stadig prosjekter her fordet.. Har gått tegning en gang i tiden, og har vel egentlig arvet litt fra en kreativ mor.. Elsker interiør, pusse opp både hus og møbler, strikker, hekler, broderer bunad, lager egentlig det som detter ned i hodet av ideer.. Ingenting er umulig! [:D] Snekrer gjerne opp en lettvegg og legger fliser selv.. mannen får holde seg unna [8D]
Kunne tenkt meg å prøve scrapping en gang, men det må bli når jeg har mere tid!
Jo, også har jeg en symaskin da, som jeg tenkte vie litt av tiden til etterhvert [:)]

Jeg er fryktelig lite aktiv på hobbyforumet nå. Lager sjeldent noe, har nok med babyen og baking. [:D]
Jeg skulle lage morsdagssmykke og legge ut bilder, men endte opp med å ødelegge verktøyet jeg trengte for å sette steinene, når jeg var nesten helt ferdig...

Jeg heter Josephine, og har en datter på nesten 9 måneder. Tegner mye, scrapper litt, syr litt, prøver å hekle litt, baker mye, lager smykker i sølv (er gullsmedstudent i permisjon), lager litt leireskulpturer, lager litt forskjellig i tre (planlegger et par skap jeg skal lage snart), og eh, alt for mange andre hobbyer.

Tegner mest da, alt det andre er bare i tillegg. Er selvlært innen alt bortsett fra gullsmedhåndverk nå i det siste. Har ikke gått tegnekurs eller noe sånt, og unngår med vilje å lese om det[8D] Hvertfall frem til jeg føler jeg har fått øvd nok selv.

Har to blogger, en mamma+kakeblogg, og en tegneblogg med tegnetips og steg-for-steg bilder.
http://mammamiriel.blogg.no
http://miriel.vgb.no

Så anonym som mulig [8D] 
Jeg holder på med strikking i største grad, alt fra sitteunderlag til bunader - og storkoser meg med det! Litt til eget bruk, litt til gaver og litt for salg. I tillegg lager jeg smykker av perler og sølvsmykker, men den hobbyen har blitt nedprioritert den siste tiden desverre. Skulle gjerne lært meg hekling, så jeg må finne meg en tålmodig skapning som kan ta på seg den jobben - jeg kan ha strikkekurs som betaling [:D] Er også på jakt etter en symaskin som jeg kan prøve meg på, så det er ett framtidsprosjekt!

Har vært fast leser her inne siden jeg flytta inn på BV i august 2008.
Skriver ikke så mye her inne da, men får med meg det meste [8D]

Er 29år og har 2 gutter på 21mnd og 3.5mnd, samboer på 11året.
Driver med scrapping/kortlaging, hekling, strikking, syr, smykkelaging, baking...og av og til hender det seg at jeg tar fram brenner og utstyr til og lage glassperler/lampwork.

Er og over middels intressert i interiør, matlaging og gode viner.

Back
Topp