Mange nye her!

Pijah

Forumet er livet
Og jeg har ikke vært veldig aktiv i det siste..
Sååå.. Hva med en liten presentasjonsrunde? Hadde vært koselig med litt background info på dere nye jenter! [:)]

Selv heter jeg Pia, har to barn på 3,5 og 1,5 år. Gift med kjæresten min, og skal snart igang med å bygge hus ooooooog skal feire rund dag litt seinere i år.. [&:][8D][:D]
Hobbyen min er mest kortlaging, men strikker også litt. [:)] Har lyst til å lære meg å hekle igjen, men glemmer stadig å kjøpe heklenåler.. [8D]

Heyaa

Jeg heter Katrine, og bor i Sandnes.
er foreløpig 25 år, og har en liten gutt på 5 1/2 mnd.
Jeg driver for det meste med strikking, men er på vei inn i nye verdener, som hekling og pittelitt scrapping :-)

Ellers er jeg på husjakt sammen med sambo, da jeg såååårt trenger et Hobbyrom [8D]

Jeg kommer fra bergen og har 3 småtroll. (4,5år-3år-21mnd) Har et gammelt hus som vi ALDRI blir ferdig med å pusse opp[8D] Når det kommer til hobby, så går det mest i strikking, men jeg hekler og syr litt også.

hei jeg heter ida anine er 28....snaaaaart 29[8D]
har to barn ..gutt på 3 1/2 år og ei jente på 9 mnd[:)]
Har vært gift i 2 1/2 år[:D]
vi bor på sørlandet.. og håper at vårt bud på hus vil slå inn, og at vi forflytter oss til TROMØYA!!!!!!(FÅR VITE DET TIL TORSDAG)

har vær her inne på hobbyforumet siden januar[:)]

drev bare med sying....meeeeen nå har det blitt litt scrapping å[:)]

Bettina, er 35. Bor på Forus. Har 2 jenter født i juni-08 og feb10[:)] Scrapper for det meste kort og esker. Liker også godt å bake og plante i hagen. Store er planene om å lære å sy mere og hekle[:)]

Jeg har hengt her siden høstferien :-)

Jeg heter Marianne, straks 33 år. Samboer med verdens beste som jeg skal gifte meg med til sommeren [:)] Gutten vår blir ett år imorgen!! Så for et år siden idag lå jeg med rier [:D] Vi bygger hus som vi skal flytte inn i til påske.

Mine hobbyer var hovedsaklig kortlaging og strikking, men jeg har blitt bitt av heklebasillen her inne [:D] Også prøver jeg meg på ei brikke i hardangersøm når jeg har tid [8|]

Jeg heter Rita, blir 30 til sommeren. Bor på sørlandet. Har samboer og ei prinsesse som blir 2 daen etter mamman sin.

Har hengt her en stund, men sjelden jeg har lagt ut bilder. Men føler at jeg har blitt litt bedre på det i det siste da[;)]
Jeg har altfor mange hobbyer og altfor liten tid. Har lagd en haug med fotoalbum og starta så smått med å scrappe kort for et par år siden eller så. Får strikkeraptusser sånn i oktober- november hvert år. Tidligere har jeg strikka en haug med luer. Så oppdaga jeg hobbyforumet her og alle blogger og ikkje minst garnstudio.no og prøver en masse forskjellige småting denne vinteren. Lærte meg å hekle for et år siden ca og hekla i utgangspunktet blomster til å scrappe med, men nå har jeg nåler i hopetall og hekler alt fra kurver til luer og pledd til dukkeseng. Har ikkje ro i raua til altfor store prosjekter[;)]
Jeg har tidligere malt endel på lerret og drevet litt med makrame før. Hehehe.. Elsker å prøve nye ting og det er jo kjekt å ha litt å bytte i når jeg er dritlei av papir eller garn[:D]

Dette blei jo reine avhandlinga[8D] Og enda kunne jeg fortsatt og fortsatt[8D]

Signe heter jeg, er 29 år, og har vært det 4 år nå [;)] Jeg har har tre barn hvis man teller med gubben :-)
Bor i indre Østfold, og min lidenskap er scrapping :-) Ganskje fersk i forholde til mange andre her har jeg sett :-)

Hei
Jeg har vært sniktitter ganske lenge, så på tide og presentere seg.

Jeg er 30 år, fra Oslo og har to gutter. Storebror er snart 4 og lillebror 1,5 år. Er blitt ivrig på strikking, men må nok lære meg og hekle så jeg får laget alle de nydelige tingene mange av dere har lagt ut oppskrifter på [:)]

Heihei...

Jeg er 28, har samboer, 3 barn (casper 7, Mathilda snart 3 og skrukketrollet 1 uker[8D][:D])...[:)]

Har vært her inne siden høst 09 (tror jeg[8|]) husker ikke helt, men sånn ca...[8D]

Jeg strikker (prøver i allefall), lager/scrapper kort og LO[:)] Lenge siden nå da, men begynner å ta seg opp nå[:)]

Jeg har vært her en stund, men har vært litt fra og til siden jeg begynte å være her på BV. [:)]

Jeg er 29 1/2 år, thihi, og bor i Trøndelag på en gård sammen med min mann og to skjønne småttiser.

Jeg har strikket i 5 år, sydd i 4 år og hekling begynte jeg med i nyere tid (er nybegynner på det). [;)]

Jeg er å ny [:D]

Jeg heter Anette, snaaaart 25 år [8D], bor i Oppland med min kjære sambo og være to nyyydelige junigutter på 2,8år [8D] og 8 mnd [:D]

Jeg begynte å strikke når jeg gikk med minsten, og ble virkelig bitt av basillen [:D]

Er ny jeg også, eller har vært innpå og kika mange ganger iløpet av tiden jeg har vært på bv, men ikke så flink å kommentere eller å legge ut ting selv..men blir kjempemotivert av å være her inne:)
jeg heter kristine, blir 27 år i august, er utdannet førskolelærer og jobber i barnehage når jeg ikke er i permisjon:) jeg er forlovet og samboer med min kjære, vi har to barn, jente født i okt 08 og en gutt i nov 10. jeg strikker, har sydd to vognposer og prøver meg litt på hekling nå :)

Hei jeg er veeldig anonym på nett, så navn og nummer får du ikke [;)][8D][:D] men jeg er i min beste alder, har en snuppe på snart 20 mnd sammen med min elskede samboer!! Jeg er ganske ny på forumet, da jeg har fått dilla på hekling!! Jeg er nybegynner delux, men har lært mye her på forumet, og håper jeg en gang kan være til inspirasjon for dere andre!!

Jeg liker hobby-jentene!! [:D][:)][;)]

heihei :) jeg heter siri er 24år og bor på jæren i rogaland,er gift, har en sønn på 2 år og venter en gutt til i slutten på mai:) jeg har vært innom di fleste hobbyer som scrapping,sying,strikking men akuratt nå er det hekling som opptar fritiden min:)

Heisann :)

Silje heter jeg og jeg fyller snart 25. Venter ei lita jente i begynnelsen av april sammen med min fantastiske samboer og forlovede. Av hobby kan smykkelaging, strikking og hekling nevnes. :)  Ikke veldig rutinert på hverken strikking eller hekling enda, men jeg lærer noe nytt  hele tiden så det kommer seg. Smykker drev jeg mer med før, men har fortsatt utstyret så jeg kan ta det opp igjen ved en senere anledning. :)

Så gøy å finne ut litt mer om dere [:)]

Jeg heter Camilla, er 27 år, og bor i Telemark. I motsetning til de fleste av dere så har jeg ingen barn (ufrivillig barnløs), som foreløpig betyr at jeg har mye tid til hobby [8D] Jeg er gift med en jevnaldrende kjekkas, og om ca 3 uker kan vi feire vår 7 bryllupsdag! [:D] For 6 år siden bygde vi oss hus for å få det nøyaktig slik vi ville, hvor jeg har fått mitt eget hobbyrom.. elsker å sitte der inne! [:D] Det går mest i scrapping og strikking, men har veldig lyst til å lære å hekle en gang for alle. Har alltid gitt opp mens jeg har prøvd... Vi får se.. det kommer kanskje etterhvert [;)]

Jeg er fra Gjøvik, har ei jente på 6,5 mnd.. Har mange planer om strikke/hekle-ting jeg har lyst til, men er treig med å komme igang ! :p Men veldig inspirerende å se hvor flinke dere er!

Heeeeeeei [:D]

Mitt navn er Elin, er 23 år og bor i lofoten. Har en liten datter på snart 5 mnd sammen med min kjære samboer.
Mine hobbyer er å strikke og scrappe kort,esker og loer. Har heklet litt, men er ikke noe flink til det. kansje engang.....

Back
Topp