Mange kynnere?

Jeg har trodd jeg ikke har kynnere, men innså i dag at jeg har de ganske ofte. Skulle gå fort ned i kassa på jobb å hente mobilen min og da stramme det seg til skikkelig. Måtte stoppe opp å bare sitte 5 minutter før jeg kunne gå tilbake til maten. Jeg har trodd at mini snur seg rundt og ikke noe mer over det, men i dag var det samme følelse bare enda sterkere. Så da vet jeg hvordan kynnere føles.

Jeg har veldig mange kynnere, spesielt hvis jeg stresser og holder høyt tempo en dag. Da har jeg gjerne kynnere hele dagen igjennom. Det eneste som hjelper for meg er å legge meg ned og slappe av. Har også hatt økning i blodtrykk, så jobber redusert nå frem til perm. Er vandt til å holde et høyt tempo og så lenge formen har vært fin og kroppen har fungert bra har jeg nok vært for dårlig til å ta hensyn til meg selv og at jeg faktisk skal ha barn om 8 uker :p

Har hatt en del kynnere nå i det siste!! Mange pr time kan det være innimellom.

Har hatt en del kynnere nå i det siste!! Mange pr time kan det være innimellom.
Samme her.. men ikke alle som er ubehagelig.. merker medt de som kommer når jrg f.eks reiser meg, er ute å går, må på do eller utløses av at lillegutt sparker hardt..

Særlig mye på kvelden når lillemor prøver å sparke seg ut av magen! Da får jeg tette kynnere og blir så sliten av det at det ender med at jeg legger meg Kl 22!!!

Back
Topp