Mange kynnere?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hvor ofte har dere kynnere?
Hvor mange kommer i løpet av en times tid?

Jeg sitter nå helt rolig, men synes kynnerne er så mange nå. Teller ikke, men føles ikke så lenge mellom hver.
Tidligere på dagen var jeg mer stresset pga besøket osv, men da var de ikke så mange som nå. Og nå er jeg plantet rolig i sofaen.

Noe jeg kan gjøre for å roe de?
De er ikke vonde, men kommer jo så ofte, maks 10 minutter mellom.
Flere med jevne kynnere, og tips for å roe det?

Jeg er uke 30 nå. :-)

Jeg synes ikke ti min mellom de er så tett, eller? De gangene jeg har regelmessige kynnere kommer de med to minutters mellomrom. Nå skal ikke jeg si hva du skal gjør og ikke angående ringe føden:) eneste som funker hos meg er å kle av meg alt som er i nærheten av magen av klær og legge meg under dyna. Prøve å sove. Jeg er ekstremt var på kynnere nå, for fødte ni uker for tidlig sist pga at kynnerene påvirket livmorhalsen. Prøv å ta tiden mellom de?

Legge seg som nevnt over. Eller ta en dusj/bad :-)

Må kjenne etter men kan fort komme med 2 min mellom ca.. noen ubehagelige, andre merker jeg ikke annet enn om jeg kjenner på magen.. selvfølgelig merker jeg det bedre når jeg sitter og roer meg enn når jeg holder på å styre, selv om jeg innimellom må stoppe opp pga ubehagelige kynnere når jeg er i aktivitet også..

Jeg synes ikke ti min mellom de er så tett, eller? De gangene jeg har regelmessige kynnere kommer de med to minutters mellomrom. Nå skal ikke jeg si hva du skal gjør og ikke angående ringe føden:) eneste som funker hos meg er å kle av meg alt som er i nærheten av magen av klær og legge meg under dyna. Prøve å sove. Jeg er ekstremt var på kynnere nå, for fødte ni uker for tidlig sist pga at kynnerene påvirket livmorhalsen. Prøv å ta tiden mellom de?
10 minutter er ikke så tett, jeg vet det ikke er på vei mot rier. :) Men de kom sånn i hele går ettermiddag, kveld, natt, og ville bare høre hvor ofte dere får. Jeg merket de uavhengig av om jeg var i aktivitet eller ikke. Måtte bare sovne til slutt. Å ringe føden er langt fra aktuelt ennå! Og bra er det da. Ruge mer. :-)

Må kjenne etter men kan fort komme med 2 min mellom ca.. noen ubehagelige, andre merker jeg ikke annet enn om jeg kjenner på magen.. selvfølgelig merker jeg det bedre når jeg sitter og roer meg enn når jeg holder på å styre, selv om jeg innimellom må stoppe opp pga ubehagelige kynnere når jeg er i aktivitet også..
Da er det ganske vanlig å ha det ofte?
Jeg hadde ikke så mye kynnere sist gang, så ble vel bare litt overrasket igår. :-)

Da er det ganske vanlig å ha det ofte?
Jeg hadde ikke så mye kynnere sist gang, så ble vel bare litt overrasket igår. :-)
Regner med det.. er først nå etter u 28/30 det er vanlig tror jeg.. min første.. jeg er ikke bekymret så lenge det ikke er mer vondt.. men som sagt - ingen ekspert...!!

Hvordan gikk det? Hadde det også sånn for noen uker siden da svigermor var på besøk (hehe), de ga seg ikke og ble litt vonde så da ble det tur på føden for sjekk, men det var heldigvis ikke noe :) tror jeg bare ble stressa av besøk og å skulle varte opp hele tiden. Prøv å slapp av :)

Har kynnere hele kvelden lang jeg!! Tar ikke tiden heller.. På dagen har jeg nesten aldri noen ;) helt normalt vil jeg tro!

har dager med maaange kynnere ila en kveld (et par timer) der jeg bare sitter i sofaen... kan holde på utover natten også når jeg er lagt meg.. er helt vanlig, men grusomt plagsomt til tider :P

Når jeg har stått/gått for lenge kommer de hele tiden... Mange mange på en time.. Når jeg har en rolig dag er de mindre.

Går litt opp og ned her også hvor mange kynnere jeg har og hvor kraftige de er. Hadde en dag i forrige uke da de kom regelmessig hele dagen, da jeg begynte å følge med på klokka oppdaget jeg at det var 3-6 min mellom hver. Jeg lurte litt på om jeg burde ringe føden, men orket ikke alt styret som det ville ført med seg. Hos meg ga det seg da jeg la meg for å sove. Ringte jordmor dagen etter og hun sa at det i utgangspunktet ikke var farlig, men at jeg burde ta kontakt med føden hvis jeg var i tvil ang. begynnende fødsel for å være på den sikre siden ift, at det fremdeles er ganske tildlig for babyen. Her i huset tror jeg mannen var mer stresset over det enn meg da jeg på en måte følte at alt var i orden :)

Jeg har bare kynnere hvis jeg stresser for mye. Før jul hadde jeg masse, men nå når jeg har gått ned i 60% stilling etter jul og prøver å ta det litt roligere har jeg ikke hatt på lenge :-)

Syntes deg kommer kynnere av den minste lille aktivitet, også det å bare ligge på sofaen imellom...

Her er det mange... Og de kommer ofte, gjerne med kun ett par minutters mellomrom. De har blitt sterkere den siste uken og jeg må puste meg igjennom mange av de. Slik holder det gjerne på i 1-2 timer for så å gi seg litt igjen...

Ikke så ofte. Som regel bare når jeg reiser meg eller anstrenger meg. Noen kjenner jeg godt, andre ikke.

Back
Topp