Mange kontroller?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Legen sa i går at når det er 1 mnd igjen så vill han ha meg inn hver uke? Er ikke det mye? Trodde det var annen hver jeg :p

Meinar det var 1 gang i veka siste mnd med dei eldste, men at det er komt nye rettningslinjer etter det. Legen min vil og ga meg inn til oftare kontroll på slutten, og det er igrunn godt.

Her er det uke 32, 36, 38 og 40.. :)

Annenhver uke her med jordmor, bestiller evnt en sjekk til hos fastlege, men tror ikke det er behov

Hmmm... Jeg skal ikke dit før uke 36, så vet ikke :p da er det 4 uker siden sist. Tror de ser det an litt og.

Jeg føler jeg får så lite oppfølging så håper d blir som hos deg at d blir så hyppig på slutten! :)

Er du ikke hver måned? :)

Jo,eller ca halvannen mnd i mellom. Men legen min gikk ut i spesialisering i juli og det kom ikke jm her før i slutten av august (vikar) så har vært litt kasteball og litt rot. Er vel usikkerheten og det å ikke gå til en fast som gjør at det kjennes så halvt ut når jeg tenker meg om:p skal til jm om et par veker..satser på d blir hyppigere nå på slutten:)

Hver andre som er vanlig. 34 36 38

Her er det hver andre uke siste måneden. Jeg har vært helt surrete når det kommer til kontroller. Har kun vært på tre dette svangerskapet, er 32 +5. Min egen feil da jeg ikke var på første kontroll før uke 17, i tillegg kom jo sommerferien, og nå har jeg jaggu glemt å bestille time igjen;). Hadde ikke tatt så lett på det om jeg ikke var frisk og rask da:).

Jo,eller ca halvannen mnd i mellom. Men legen min gikk ut i spesialisering i juli og det kom ikke jm her før i slutten av august (vikar) så har vært litt kasteball og litt rot. Er vel usikkerheten og det å ikke gå til en fast som gjør at det kjennes så halvt ut når jeg tenker meg om:p skal til jm om et par veker..satser på d blir hyppigere nå på slutten:)

Det skjønner jeg godt! Hadde det litt sånn i første svangerskap, selvom jeg gikk oftere da pga litt risiko - men mange å forholde seg til. Bedre nå med sjeldnere og til samme personer ;)
Skjønner godt du vil ha litt oftere enn halvannen mnd, det var jo også litt lenge!

Back
Topp