Mange av de ebay-"kuppene"

Labambie skrev:

Bouncing buttplug skrev:

¤Tebsil¤ skrev:
I tillegg er de sannsynligvis fulle av giftstoffer. Ville f.eks ikke kjøpt barneleker eller klær fra kina.

.. Jeg vasker som regel kærne før vi bruker dem jeg da.. Om de er kjøpte i Norge eller Kina har ikke så mye å si på det..

Også er det jo som kjent ingen barn som vokser opp i Kina... 

Nei, trodde Kina var utdødd jeg..

nøler ikke med å bruke ebay!! merkevarer som koster mye mer her får jeg lett tak i der for en brøkdel. handler ikke søppel eller masseproduserte fake guccikopier akkurat ;)

tviler sterkt på at heklekroker,garn,stoff,kakeutstyr,sminke .m.m er anderledes enn det kjøpt her gitt. :) selgere med høy positiv feedback stoler jeg på.

ohBaby! skrev:
nøler ikke med å bruke ebay!! merkevarer som koster mye mer her får jeg lett tak i der for en brøkdel. handler ikke søppel eller masseproduserte fake guccikopier akkurat ;)

tviler sterkt på at heklekroker,garn,stoff,kakeutstyr,sminke .m.m er anderledes enn det kjøpt her gitt. :) selgere med høy positiv feedback stoler jeg på.

Njaaaa... Nå tror jeg ikke du skal vedde MYE penger på at det kun er ekte varer heller..

Faktisk litt enig med deg... Men smaken er jo forskjellig da, er sikkert mange som trives i uformelige klær av billige materialer. 

Bouncing buttplug skrev:

ohBaby! skrev:

Njaaaa... Nå tror jeg ikke du skal vedde MYE penger på at det kun er ekte varer heller..

men så lenge jeg synes sminke,shampoo etc er akkurat likt som det til 5 ganger prisen her er det likegyldig. har vanskelig for å forstå at noen med kun positiv rating selger fake dritt. har ikke følt meg lurt en gang av hudpleieprodukter,dog kjøper jeg mest på strawberrynet etc... :) men litersflasker med redken kommer oftest fra ebay,da jeg kommer under tollgrensen. får vere opp til hver enkelt hva de vil tro på og shoppe,men ebay er jo ett eldorado for mye kjekt!!!! har kjøpt mye i mange år, og kun klaget en gang.. heklekroker som bøyde seg når jeg heklet.... 

Finner du det ikke andre steder, finner du det på ebay..

<3

Jeg har til gode å se klær jeg ville handlet til meg selv eller min på ebay. Har bare sett jallaklær jeg :p

|Frosken| skrev:
Jeg har til gode å se klær jeg ville handlet til meg selv eller min på ebay. Har bare sett jallaklær jeg :p

er jo klær i all verdens merker! har handlet en del abercrombie og fitch,treninstøy m.m, abercrombieklæerne lukter som i abercrombiebutikken,temmelig parfymert,så er ganske sikker på at de er ekte, grisebillige superkupp har de heller ikke vert. :) har kjøpt Tom´s sko +++++. er jo tollfritt med sko,så en del å spare der! hunterstøvler og mye mye mer. cacas stasj,scrappestasj med kjente merker er neppe fake ;) synes det er synd at mange tror ebay=jalla...

ohBaby! skrev:

|Frosken| skrev:

er jo klær i all verdens merker! har handlet en del abercrombie og fitch,treninstøy m.m, abercrombieklæerne lukter som i abercrombiebutikken,temmelig parfymert,så er ganske sikker på at de er ekte, grisebillige superkupp har de heller ikke vert. :) har kjøpt Tom´s sko +++++. er jo tollfritt med sko,så en del å spare der! hunterstøvler og mye mye mer. cacas stasj,scrappestasj med kjente merker er neppe fake ;) synes det er synd at mange tror ebay=jalla...

Jeg tror ikke at alt er jalla. Har handlet litt selv, men ikke klær. Har ikke søkt etter det heller, men det jeg har sett bilder av ( f.eks folk som har lagt ut bilder her på forumet) syns jeg har vært jalla. Og merkeklær hadde jeg nok ikke kjøpt på nett uansett hvor, er for skepisk og redd for å bli lurt, faren er stor! Vet om mange som har gått i den fella.

|Frosken| skrev:

ohBaby! skrev:

|Frosken| skrev:

Jeg tror ikke at alt er jalla. Har handlet litt selv, men ikke klær. Har ikke søkt etter det heller, men det jeg har sett bilder av ( f.eks folk som har lagt ut bilder her på forumet) syns jeg har vært jalla. Og merkeklær hadde jeg nok ikke kjøpt på nett uansett hvor, er for skepisk og redd for å bli lurt, faren er stor! Vet om mange som har gått i den fella.

hehe,ja,er en del jalla klær,som jeg alldri hadde kjøpt. men er ikke redd for å kjøpe merkevarer. bare hunterstøvlene jeg kjøpte på nett kostet meg ca 666kr inkl mva,de ksoter jo nesten 1500kr i butikk her.

Dete jeg kjøper på Ebay er stort sett ting jeg absolutt ikke får kjøpt her, som hijaber og sånne "kåper", sko til halvparten av prisen (kjøpt meg ekte Dr Martens nettopp) og så skal jeg kjøpe noe kakegreier... 

har handlet veldig lite klær til meg selv på ebay. en kjole tror jeg. jalla som aldri ble brukt. smykker og sånt har jeg kjøpt, men ikke se billigste. går mye i strikkepinner, heklepinner og annet kult :) 

Back
Topp