Mange «eldre» gravide her?

Samme her, her og en god følelse, men prøver å være nøktern ifht det hele. Mistet 5 ganger før vi fikk datter i fjor sommer. Dette er første pp etter henne og jeg har ingen av støttemedisinene jeg hadde med datter. Før henne skulle vi egentlig i gang med IVF.
Oi det må ha vært tøft å miste 5 ganger på rad… Hvilke støttemedisiner hadde du da?
Vi prøvde 3 år uten en positiv test før vi fikk vår første felles, men så ble jeg gravid med neste jente bare et halvt år etterpå. sies vel at det er lettere å bli gravid etter man allerede har fått barn.
Men har vi prøvd i to år igjen da…
 
Kjenner meg ikke igjen i «eldre» men er 37 år :laughing001 Har en 12 1/2 og 10 åring fra før så denne gangen blir litt som å starte på nytt:bookworm:
 
Oi det må ha vært tøft å miste 5 ganger på rad… Hvilke støttemedisiner hadde du da?
Vi prøvde 3 år uten en positiv test før vi fikk vår første felles, men så ble jeg gravid med neste jente bare et halvt år etterpå. sies vel at det er lettere å bli gravid etter man allerede har fått barn.
Men har vi prøvd i to år igjen da…
Beklager sent svar, jeg hadde lutinus (progesteronstøtte) fra eggløsning, lavdose, så en tabl. pr dag. Og Albyl-e (blodfortynnende) fra positiv graviditetstest. Brukte dette ut uke 12. Nå har jeg ingenting, fordi graviditeten kom overraskende på oss, og jeg har ikke jordmortime før neste uke, men håper det går bedre denne gangen, og at kroppen har "lært" fra forrige svangerskap.
 
41 år her, har en på 12 år fra før ❤️ 10.gangen jeg er gravid denne runden, ser ut som om det kan gå denne gangen men man vet jo aldri. Gleder meg til jeg kanskje kommer meg til 2.termin
 
33 år, blir 34 i august. Første barnet på både meg og samboer (35):)
 
Kjenner meg ikke igjen i «eldre» men er 37 år :laughing001 Har en 12 1/2 og 10 åring fra før så denne gangen blir litt som å starte på nytt:bookworm:
Ikke jeg heller haha føler at jeg er 30 i hode og kropp, liksom :hilarious: Men har da folk rundt meg som er flinke til å fortelle meg at jeg er gæmlis:stop::hilarious:
 
Ikke jeg heller haha føler at jeg er 30 i hode og kropp, liksom :hilarious: Men har da folk rundt meg som er flinke til å fortelle meg at jeg er gæmlis:stop::hilarious:
Ja hvorfor må andre påpeke at vi er gamle, skjønner ikke greia med det, spesielt hun eldste på snart 13 år sier det minst en gang hver dag. Men det hun ikke forstår er at jeg var litt ung mor på 24 da jeg fikk henne. Dessuten sier alle at jeg ser 10 år yngre ut. Ingen som tror på meg når jeg sier alderen. *gode gener*:angel4
 
Jeg va 29 ved første graviditet. Fylte 30 ei lita stund etterpå. Va 36 på nummer 2. Og på nummer 3 vil jeg akkurat fylle 39.
 
40 år her!
 
Back
Topp