Mange «eldre» gravide her?

Sniker ... Og støtter det du sier her. Fødte datter i en alder av 39 år og hørte aldri noe om risikosvangerskap. Hadde heller ingen såkalte "aldersplager" som visse familiemedlemmer forespeilet meg å få. De var de eneste som bemerket alderen min.

Håper forresten på januarbaby :angelic: Ennå noen dager til jeg kan teste, så enn så lenge sniker jeg bare rundt :p
Lykke til med testing, håper du ser to fine streker snart :Heartred
 
Sniker ... Og støtter det du sier her. Fødte datter i en alder av 39 år og hørte aldri noe om risikosvangerskap. Hadde heller ingen såkalte "aldersplager" som visse familiemedlemmer forespeilet meg å få. De var de eneste som bemerket alderen min.

Håper forresten på januarbaby :angelic: Ennå noen dager til jeg kan teste, så enn så lenge sniker jeg bare rundt :p
Det blei brått januar 2024 på meg :nailbiting:Håper du joiner snart! Kor mangen dpo er du? :woot:
 
Det blei brått januar 2024 på meg :nailbiting:Håper du joiner snart! Kor mangen dpo er du? :woot:
Ååå herlighet, gratulerer så mye! :Heartred:love7 Er mellom 5 og 8 dpo (tror mest på 5), så noen dager å vente frem mot test:dead::angelic::Heartred
 
35, blir 36 i august. Har en på 16, og fikkatpaklatten min i 2020. Nå ser det ut til å bli januar 2024 også, ikke helt planlagt, men veldig velkomment
 
Går vel ikke under eldre, men jeg blir 34 i sommer :)
Er gravid med den tredje og siste :)
 
Jeg er 42, så "slår" alle dere :laughing002
Men ingen av leger eller jordmødre som nevner noe om risikosvangerskap. Ikke noe spesiell ekstra oppfølging. Fikk NIPT test da.
 
Helt ny i forumet! 41 år, gravid med første, fant det ut i går. Er lettere sjokkskadet, for vi har ikke prøvd noe særlig. Hadde slått oss med ro at vi ikke skulle ha barn og lagt fine planer ut fra det. Akkurat skaffet oss katt og planlagt flere reiser. Livet, ass. Det er veldig uforutsigbart. Foreløpig er det så fjernt og uvirkelig, men det har jo bare gått et knapt døgn fra jeg fant det ut.
 
Jeg er 35, blir 36 i juli :knegg: vi fikk vår første da jeg var 20, og siden har de kommet:hilarious: neida (joda), men om dette går bra blir det nr 6 i rekka.
 
44 og usikker.. har 3 fra et tidligere forhold og minste blir 15 i år, og dette var ikke planlagt. Hvordan i all verden blir livet framover, og hva tenker andre (og lille) om en så gammel mor senere.
 
Ja, da ble jeg med her! Hadde en god magefølelse på at jeg ville bli gravid :nailbiting:;):angelic: Blir 41 år før fødsel om dette er terminspire. Jeg må ha trua:Heartpink
 
Er 35, men blir 36 et par måneder før termin.
 
Jeg er straks 41 år, har tre barn fra før. Og flere sa, så håper denne gangen går bra ❤️ var veldig nedslående å lese på den sannsynlighet for at det går bra-greia :(
 
Jeg er straks 41 år, har tre barn fra før. Og flere sa, så håper denne gangen går bra ❤️ var veldig nedslående å lese på den sannsynlighet for at det går bra-greia :(
Det den sannsynlighetsgreia egentlig viser er jo at det er større sannsynlighet for at det går bra, enn at det går dårlig. Sen viser også at sjansene øker for hver dag som går :Heartred
 
Det den sannsynlighetsgreia egentlig viser er jo at det er større sannsynlighet for at det går bra, enn at det går dårlig. Sen viser også at sjansene øker for hver dag som går :Heartred
Det er sant, takk ❤️❤️❤️
 
Jeg er straks 41 år, har tre barn fra før. Og flere sa, så håper denne gangen går bra ❤️ var veldig nedslående å lese på den sannsynlighet for at det går bra-greia :(
Så innom den sannsynligheten jeg også, men klikket meg fort ut igjen. Var ikke så veldig lovende selv om sannsynligheten for at det går bra tross alt er større enn ikke. Blir 41 til høsten. Håper det går bra for oss begge :Heartred
 
Så innom den sannsynligheten jeg også, men klikket meg fort ut igjen. Var ikke så veldig lovende selv om sannsynligheten for at det går bra tross alt er større enn ikke. Blir 41 til høsten. Håper det går bra for oss begge :Heartred
Ja håper det. ❤️ Har en god følelse forløpig. Men prøver å ikke ha for store forhåpninger men det er ikke lett.. Har du flere barn/mistet flere ganger?
 
Ja håper det. ❤️ Har en god følelse forløpig. Men prøver å ikke ha for store forhåpninger men det er ikke lett.. Har du flere barn/mistet flere ganger?
Samme her, her og en god følelse, men prøver å være nøktern ifht det hele. Mistet 5 ganger før vi fikk datter i fjor sommer. Dette er første pp etter henne og jeg har ingen av støttemedisinene jeg hadde med datter. Før henne skulle vi egentlig i gang med IVF.
 
Back
Topp