Mange «eldre» gravide her?

39 år, min fjerde :shy:
Tror de har gått litt bort ifra det med risikosvangerskap når det kommer til alder. Jeg trodde jeg havnet under det med tredjemann, da var jeg 38, men fikk beskjed om at det var såpass mange som gikk gravide og fødte i 40 åra nå at det var ikke noe de regnet noe på. Er kun en bittelitt større sjanse for fosteravvik, men det er også i typ 1.5% sjiktet.
 
Vet ikke hva du mener med eldre, men dette er mitt andre barn. Første gangen ble jeg 24 år før jeg fødte. Blir 32 før dette barnet blir født :happy:
 
39 år, min fjerde :shy:
Tror de har gått litt bort ifra det med risikosvangerskap når det kommer til alder. Jeg trodde jeg havnet under det med tredjemann, da var jeg 38, men fikk beskjed om at det var såpass mange som gikk gravide og fødte i 40 åra nå at det var ikke noe de regnet noe på. Er kun en bittelitt større sjanse for fosteravvik, men det er også i typ 1.5% sjiktet.
Sniker ... Og støtter det du sier her. Fødte datter i en alder av 39 år og hørte aldri noe om risikosvangerskap. Hadde heller ingen såkalte "aldersplager" som visse familiemedlemmer forespeilet meg å få. De var de eneste som bemerket alderen min.

Håper forresten på januarbaby :angelic: Ennå noen dager til jeg kan teste, så enn så lenge sniker jeg bare rundt :p
 
Back
Topp