Selv er jeg 37, blir 38 i oktober. Faller vel inn under «risiko» svangerskap da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende Hvor gamle er de andre barna? Blir attpåklatt her også - om det holder helt inn Våre er 10,11,12 og 13.37 blir 38 i august. Kommer en liten attpåklatt
Jeg har en gutt som blir 16 i oktober ja, må denne lille spiren sitte. Et virkelig etterlengtet detteSpennende Hvor gamle er de andre barna? Blir attpåklatt her også - om det holder helt inn Våre er 10,11,12 og 13.
Her blir det attpåklatt nr 2 har ei på 15 og ei på 12. Fikk ei i 2020 så sitter spiren blir det barn nr 4 på meg(nr 2 på far)37 blir 38 i august. Kommer en liten attpåklatt
Å så herlig Har alltid ønsket meg stor familie. Håper spiren sitter lykke tilHer blir det attpåklatt nr 2 har ei på 15 og ei på 12. Fikk ei i 2020 så sitter spiren blir det barn nr 4 på meg(nr 2 på far)
Sniker ... Og støtter det du sier her. Fødte datter i en alder av 39 år og hørte aldri noe om risikosvangerskap. Hadde heller ingen såkalte "aldersplager" som visse familiemedlemmer forespeilet meg å få. De var de eneste som bemerket alderen min.39 år, min fjerde
Tror de har gått litt bort ifra det med risikosvangerskap når det kommer til alder. Jeg trodde jeg havnet under det med tredjemann, da var jeg 38, men fikk beskjed om at det var såpass mange som gikk gravide og fødte i 40 åra nå at det var ikke noe de regnet noe på. Er kun en bittelitt større sjanse for fosteravvik, men det er også i typ 1.5% sjiktet.