Mandagsprat

Joda,peser meg ei runde to-tre ganger i uka nå,men må virkelig komme ordentlig i gang med styrketrening også.Bare frister så lite å trene inne på treningssenteret nå på sommeren!!

Kjempelurt å lage egen is,da.Bare moste du til smoothie og frøs ned?Snuppa får mageknip av mango,men det går vel med noe annet og?!!Har vurdert å stikke en pinne i disse ferdige fruktmosene og fyse...det går vel det og!:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jeg har sånne saftisformer, fryser bare ned ferig fruktmos og VIPS is som metter ;)

Har vasket sengetøy,henger ute til tørk. Lukter herlig. Vasket gulvene idag. Skal snart på butikken ;-) Her kommer det litt bilder av barna,tatt nå :-) Søskenkjærlighet ♥

Sent from my GT-I9300
Så søte de er :rolleyes:

Sunnheten selv :)
Jeg er jo egentlig på jobb, men her er alle så selvgående at jeg føler meg litt overflødig :-p

Tappatappa
Ikke med all dressingen og gulrotbrødet med smør på da :p men regna på at jeg forbrendte 650kcal på tur idag, så da kan jeg fylle på med snaddermat ;)
Jaja, du får iallfall lønn for et lite stressende arbeid ;)

Ikke med all dressingen og gulrotbrødet med smør på da :p men regna på at jeg forbrendte 650kcal på tur idag, så da kan jeg fylle på med snaddermat ;)

Det som er digg med sånne turer under slanking :P hihi

Ser ut til at lille snuppelupp blir krølltopp! :rolleyes: ikke så rart i grunn:p
Hun lærer stadig nye ting, nå kan hun klatre ned igjen der hun har klatra opp, har øvd på "rumpa først" så nå snur hun seg rundt og rygger ned kanter, trapper o.l. igjen :)
1375123495256.jpg

*Surfer mobilt*

Ser ut til at lille snuppelupp blir krølltopp! :rolleyes: ikke så rart i grunn:p
Hun lærer stadig nye ting, nå kan hun klatre ned igjen der hun har klatra opp, har øvd på "rumpa først" så nå snur hun seg rundt og rygger ned kanter, trapper o.l. igjen :)
Vis vedlegget 24083

*Surfer mobilt*

Åååh,så søte krøller <3 ❤
Utrolig skjønn hele jenta:-) Så flink hun er til å klatre,da!Kommer seg greit frem da vil jeg tro;-)

Vis vedlegget 24083

*Surfer mobilt*

hehe så herlig! krøller er så søtt :) Ser antydning til fall eller krøller hos Liana nå også:D Emira har også krøller :)

Hermine er virkelig i farta :D flink!

Jeksler var alltid plagsomt for Teodor!
Au...
Jepp jeg er på jobb. Fikk hele formiddagen sammen med Lillebror da :)
Og så koser mannen seg veldig alene med guttene tror jeg. Han slipper ikke alltid like lett til når jeg er hjemme! Det føles godt å jobbe litt nå ja, var på tide, i hans siste uke i permisjon :p :-o

Tappatappa

Hehe, han er vel glad for å få litt pappatid vil jeg tro ja:-) Bra du synes det er godt å få komme deg litt tilbake på jobb også:-)

Og så SÅ koselige gutter!!!! :-)

Tappatappa

Åååh,så søte krøller <3 ❤
Utrolig skjønn hele jenta:-) Så flink hun er til å klatre,da!Kommer seg greit frem da vil jeg tro;-)

Takk! :rolleyes:
Hehe, ja, hun har det ikke travelt med å gå, tror hun er meget tilfreds med framkommeligheta si ved hjelp av å krabbe og klatre ;)

Takk! :rolleyes:
Hehe, ja, hun har det ikke travelt med å gå, tror hun er meget tilfreds med framkommeligheta si ved hjelp av å krabbe og klatre ;)

Ja Liana gidder ikke å gå med støtte lenger :P hun skal bare krabbe i full fart :P men reiser seg etter ting da ;)

Vis vedlegget 24083

*Surfer mobilt*

Hihi, så søtt:rolleyes:;):):D
Her har alle krøller også;) Det er sååå søtt synes jeg:rolleyes::p

Mannen vil klippe Emmeth:eek::oops: Han mener ikke gutter skal ha langt hår:confused: Det blir ikke aktuelt at Emmeth skal skinnes:mad:

Mannen vil klippe Emmeth:eek::oops: Han mener ikke gutter skal ha langt hår:confused: Det blir ikke aktuelt at Emmeth skal skinnes:mad:
Nei, må ikke klippe den lille babyen!!!
Teodor er ekstremt varm av seg og må klippes ofte, så han og pappaen bruker maskinen :-o men han kler det, synes jeg. Men han var mye eldre enn våre er nå før vi i det hele tatt var bortpå med saks!

Tappatappa

Nei, må ikke klippe den lille babyen!!!
Teodor er ekstremt varm av seg og må klippes ofte, så han og pappaen bruker maskinen :-o men han kler det, synes jeg. Men han var mye eldre enn våre er nå før vi i det hele tatt var bortpå med saks!

Tappatappa

Jeg personlig synes det blir helt feil og klippe han nå son han er så liten:mad::(:confused: skjønner at man gjør det pga barna er for varme når de er større, men små babyer? Nei, skjer ikke her i huset iallfall, luggen har jeg måtte klippe bittelitt pga håret gikk i ned i øya hans, men klipper ikke noe annet.

Back
Topp