Mandagsprat

God formiddag:) Vi har vært ute på en formiddagsjogg,og nå er snuppa lagt for luren sin. Jeg koser meg med lunsj og kaffe i fred og ro:)
Når hun våkner skal vi ut og handle inn litt til bhg start som er om en uke-hjeelp:-O

Ha en finfin dag alle sammen:)
Så sprekt! :D :D

Nåja,hadde du sett tempoet mitt,så vet jeg ikke om du hadde sagt det,haha:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hehe! :D Du kom deg hvertfall ut!
Evigheter siden jeg har trent!

Hehe! :D Du kom deg hvertfall ut!
Evigheter siden jeg har trent!

Joda,peser meg ei runde to-tre ganger i uka nå,men må virkelig komme ordentlig i gang med styrketrening også.Bare frister så lite å trene inne på treningssenteret nå på sommeren!!

Kjempelurt å lage egen is,da.Bare moste du til smoothie og frøs ned?Snuppa får mageknip av mango,men det går vel med noe annet og?!!Har vurdert å stikke en pinne i disse ferdige fruktmosene og fyse...det går vel det og!:-)

Joda,peser meg ei runde to-tre ganger i uka nå,men må virkelig komme ordentlig i gang med styrketrening også.Bare frister så lite å trene inne på treningssenteret nå på sommeren!!

Kjempelurt å lage egen is,da.Bare moste du til smoothie og frøs ned?Snuppa får mageknip av mango,men det går vel med noe annet og?!!Har vurdert å stikke en pinne i disse ferdige fruktmosene og fyse...det går vel det og!:)

Ja det går nok det også =)
Kokte det mørt, moste og puttet i en silikonform jeg har som er til barnemat. Men vanlig isbitform fungerer sikkert også =)
Om mosen er ganske tynn bør det stå litt i fryseren før du putter i pinner (jeg delte noen gamle spisepinner i to :p ), slik at de står rett opp!

Så herlig at dere også får litt finvær :D
Vi må lade opp til styggværet som kommer;)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Sitter på pause, fem timer til jeg får se snuppa mi:(
Får kost med henne 1 time tilsammen idag, alt for lite:confused:

Sitter på pause, fem timer til jeg får se snuppa mi:(
Får kost med henne 1 time tilsammen idag, alt for lite:confused:
Ja, det er litt lite!
Dere får nok tatt det igjen senere :D

Her våkna Nelinis litt over 5*Gjessp* Mathea og hu fikk lov til og stå opp og se litt barne-tv alene i stua, gikk veldig greit:) Kl 6 sto sambo opp:) Jeg legger alltid fram klær til de på kvelden, så slipper mannen og ordne det på morran:) Jeg og Emmeth sov videre til kl 09;)Her er det også sol igjen idag:) Ha en fin dag, jenter:)

Hehe kansje like greit å legge fram klær ja, gjør jeg også :p for her er det enten bare å ta på det som ligger øverst eller så kler han på etter gammel vane (body og strømpebukse):p:p

Sent from my LG-P990 using BV Forum mobile app

God dagen jenter:cool::D

Liana våknet som vanlig i 7tiden, og vi sto opp litt etter det for å si hade til pappa som skulle på jobb;)

Fikk gitt hun flasken sin, så dusjet jeg og etterpå Emira før det var frokost i 9tiden:)
Har også fått satt på en klesvask, skiftet på sengene og vært på butikken:D
Liana har nesten akkurat våknet etter dubben sin..

Jeg og Emira koste oss med god lunsj mens Liana sov:D
1375097683791.jpg
1375097706921.jpg

God dag!
Jeg og mannen har vært på fjelltur, rr ca 20 grader i skyggen så ble SVETTE!!! Bada i et fjellvann :rolleyes: nå er det pølsegrilling mens Hermine plasker i stampen ute før vi reiser til byen for å ordne pass til Hermine:)
1375098977160.jpg1375099001736.jpg1375099019807.jpg

*Surfer mobilt*

Liana våknet som vanlig i 7tiden, og vi sto opp litt etter det for å si hade til pappa som skulle på jobb;)

Fikk gitt hun flasken sin, så dusjet jeg og etterpå Emira før det var frokost i 9tiden:)

Vis vedlegget 24035
Vis vedlegget 24036

FOr en herlig lunch! :D

Hehe kansje like greit å legge fram klær ja, gjør jeg også :p for her er det enten bare å ta på det som ligger øverst eller så kler han på etter gammel vane (body og strømpebukse):p:p

hahah, moro og se det ikke kun er mannen min som er sånn:P:D De er nå søte også, de gjør så godt de kan:)

Vis vedlegget 24035
Vis vedlegget 24036

Den lunsjen så veldig god ut:D Kunne gjerne tatt seg en tur innom meg:p

Back
Topp