Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GOD JOBB - (Lillebror synes det var best med store bokstaverHeisann, varmeste dagen noensinne her i dag, for ikke snakke om i natt.
Jeg skal snart busse til jobben, så nå er ferien over for denne gang.
Det er i hvertfall godt vær![]()
Koselig å dra på besøk daHei å hoppHer så våkna vi (eller ho) i 7 tia, så vi ha spist frokost
Og no så lek Fie på golve
Ellers så e eg faktisk endå litt fyllesyk
Det va kjæmpe arti på plattingStorkosa meg i lamme venna og familie
Fie ha åg vøre super snill med Bæstæ si <3
Ellers så e det vell fint lite som sjer her, her e overskya i dag, så eg trru vi ska fær tell søstra mi på besøk litt seinat i dag![]()
Ikke god, men det får stå sin prøve. Venter på buss to nå, det er skikkelig varmt i dag.GOD JOBB - (Lillebror synes det var best med store bokstaver)
Hvordan er formen din i dag?
Så herlig at dere også får litt finværIkke god, men det får stå sin prøve. Venter på buss to nå, det er skikkelig varmt i dag.
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Den hotellfrokosten hørtes fantastisk utGod morgen, mamas!!
Jenny våkna rundt 06, fikk komme opp i senga vår, også dro vi oss til 07. Nå er hotellfrokosten inntatt (jeg laga min egen STORE belgiske vaffel og er veldig fornøyd med det) og vi skal snart pakke sakene våre. I natt skal vi overnatte hos et vennepar på en campingplass like ved. Sola skinner og dagen ser ut til å bli knall, så her skal soles og bades!!!
Ønsker alle en super mandag - både de som skal på jobb, og de som skal være hjemme (evt på besøk).![]()
Så kjekt å ordne klart klær. Ikke alltid jeg gjør det, men innimellomHer våkna Nelinis litt over 5*Gjessp* Mathea og hu fikk lov til og stå opp og se litt barne-tv alene i stua, gikk veldig greitKl 6 sto sambo opp
Jeg legger alltid fram klær til de på kvelden, så slipper mannen og ordne det på morran
Jeg og Emmeth sov videre til kl 09
Her er det også sol igjen idag
Ha en fin dag, jenter
![]()
Hoho, det blir litt som må vaskes etter ferie, gitt =) Holder på enda viI dag blir det en rolig dag hjemme og jeg har date med vaskemaskinkom hjem fra ferie natt til lørdag og i går var vi borte så tar det i dag..
Hoho, det blir litt som må vaskes etter ferie, gitt =) Holder på enda vi![]()
Så kjekt å ordne klart klær. Ikke alltid jeg gjør det, men innimellom![]()
Ja det er veldig kjekt å ordne alt man kan daHihi, det er litt greiere for mannen
Gjør det hver kveld, Mathea kler på seg selv nåNeline også, hu trenger som regel bare litt hjelp med genser/t-skjorte
![]()
Ja det er veldig kjekt å ordne alt man kan da![]()
HeheSparer en del tid på det på morran
Og mannen har ofte de rareste klessammensetningeneStakkars, han gjør så godt han kan da
![]()