Mandagsprat

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hallo damer :)
Lillebror og jeg spiser frokost sammen nå!
Han ville ikke ha skiva si, men toasten min :-p
Ingen planer før senvakt i dag, finværet er tilbake etter en skyet dag i går.
Ha en super dag!

Tappatappa

Hei å hopp :) Her så våkna vi (eller ho) i 7 tia, så vi ha spist frokost :) Og no så lek Fie på golve :)
Ellers så e eg faktisk endå litt fyllesyk :P

Det va kjæmpe arti på platting :D Storkosa meg i lamme venna og familie :)
Fie ha åg vøre super snill med Bæstæ si <3

Ellers så e det vell fint lite som sjer her, her e overskya i dag, så eg trru vi ska fær tell søstra mi på besøk litt seinat i dag :)

Heisann, varmeste dagen noensinne her i dag, for ikke snakke om i natt.
Jeg skal snart busse til jobben, så nå er ferien over for denne gang.
Det er i hvertfall godt vær:-)

Heisann, varmeste dagen noensinne her i dag, for ikke snakke om i natt.
Jeg skal snart busse til jobben, så nå er ferien over for denne gang.
Det er i hvertfall godt vær:)
GOD JOBB - (Lillebror synes det var best med store bokstaver :p )
Hvordan er formen din i dag?

Hei å hopp :) Her så våkna vi (eller ho) i 7 tia, så vi ha spist frokost :) Og no så lek Fie på golve :)
Ellers så e eg faktisk endå litt fyllesyk :p

Det va kjæmpe arti på platting :D Storkosa meg i lamme venna og familie :)
Fie ha åg vøre super snill med Bæstæ si <3

Ellers så e det vell fint lite som sjer her, her e overskya i dag, så eg trru vi ska fær tell søstra mi på besøk litt seinat i dag :)
Koselig å dra på besøk da :D

God morgen, mamas!! :)
Jenny våkna rundt 06, fikk komme opp i senga vår, også dro vi oss til 07. Nå er hotellfrokosten inntatt (jeg laga min egen STORE belgiske vaffel og er veldig fornøyd med det) og vi skal snart pakke sakene våre. I natt skal vi overnatte hos et vennepar på en campingplass like ved. Sola skinner og dagen ser ut til å bli knall, så her skal soles og bades!!!;)

Ønsker alle en super mandag - både de som skal på jobb, og de som skal være hjemme (evt på besøk). ;)

GOD JOBB - (Lillebror synes det var best med store bokstaver :p )
Hvordan er formen din i dag?
Ikke god, men det får stå sin prøve. Venter på buss to nå, det er skikkelig varmt i dag. :cool:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

God morgen, mamas!! :)
Jenny våkna rundt 06, fikk komme opp i senga vår, også dro vi oss til 07. Nå er hotellfrokosten inntatt (jeg laga min egen STORE belgiske vaffel og er veldig fornøyd med det) og vi skal snart pakke sakene våre. I natt skal vi overnatte hos et vennepar på en campingplass like ved. Sola skinner og dagen ser ut til å bli knall, så her skal soles og bades!!!;)

Ønsker alle en super mandag - både de som skal på jobb, og de som skal være hjemme (evt på besøk). ;)
Den hotellfrokosten hørtes fantastisk ut :D

Her våkna Nelinis litt over 5*Gjessp* Mathea og hu fikk lov til og stå opp og se litt barne-tv alene i stua, gikk veldig greit:) Kl 6 sto sambo opp:) Jeg legger alltid fram klær til de på kvelden, så slipper mannen og ordne det på morran:) Jeg og Emmeth sov videre til kl 09;)Her er det også sol igjen idag:) Ha en fin dag, jenter:)

I dag blir det en rolig dag hjemme og jeg har date med vaskemaskin :D kom hjem fra ferie natt til lørdag og i går var vi borte så tar det i dag..

Her våkna Nelinis litt over 5*Gjessp* Mathea og hu fikk lov til og stå opp og se litt barne-tv alene i stua, gikk veldig greit:) Kl 6 sto sambo opp:) Jeg legger alltid fram klær til de på kvelden, så slipper mannen og ordne det på morran:) Jeg og Emmeth sov videre til kl 09;)Her er det også sol igjen idag:) Ha en fin dag, jenter:)
Så kjekt å ordne klart klær. Ikke alltid jeg gjør det, men innimellom :p

I dag blir det en rolig dag hjemme og jeg har date med vaskemaskin :D kom hjem fra ferie natt til lørdag og i går var vi borte så tar det i dag..
Hoho, det blir litt som må vaskes etter ferie, gitt =) Holder på enda vi :p

Så kjekt å ordne klart klær. Ikke alltid jeg gjør det, men innimellom :p

Hihi, det er litt greiere for mannen;)
Gjør det hver kveld, Mathea kler på seg selv nå:) Neline også, hu trenger som regel bare litt hjelp med genser/t-skjorte;)

Ja det er veldig kjekt å ordne alt man kan da :D

Sparer en del tid på det på morran:D
Og mannen har ofte de rareste klessammensetningene:p Stakkars, han gjør så godt han kan da:):D

God formiddag:-) Vi har vært ute på en formiddagsjogg,og nå er snuppa lagt for luren sin. Jeg koser meg med lunsj og kaffe i fred og ro:-)
Når hun våkner skal vi ut og handle inn litt til bhg start som er om en uke-hjeelp:-O

Ha en finfin dag alle sammen:-)

Back
Topp