Mandagsprat

Ja det merkes godt når Lillebror er tett også... Stakkars lita :(

Det er ikke lett å være liten og syk nei, får håpe på den bedre dag i morgen:-)
Har sugd ut en del snørr, det kom litt blod også, det har det aldri gjort før.

Sikkert bare et blodkar?

Ja, turte nesten ikke å gi henne nesespray, men det er så mye slim at hun måtte få puste stakkars.
Jeg blør ofte når jeg er skikkelig forkjølet hvertfall. Spesielt når det blir mye pussing av nesen!

Jeg blør ofte når jeg er skikkelig forkjølet hvertfall. Spesielt når det blir mye pussing av nesen!

Det er nok bare jeg som er hysterisk hehe:-)

For en dag!
Måtte handle et par ting til vogna og handle mat og etter kort tid et tissestopp!
Lillebror er IKKE noe kjørebarn altså... Nå har han heldigvis sovnet og jeg håper han sover lenge selvom det betyr sen kveld...
Teodor og jeg sitter våkne bak i og tuller
Vis vedlegget 21558

Herlig bilde av dere! :D
Kab være ganske så slitsomt med ikke-kjørebarn o_O har 2 sånne! :P

Det er ikke lett å være liten og syk nei, får håpe på den bedre dag i morgen:)

Vi alle her kan få litt blod sammen med snørr når vi er forkjølet og snyter oss masse ;) så er nok bare et blodkar ;)

Må jo bare dele den fine utsikten vi har for tiden da :D:confused::rolleyes::p

1373312371188.jpg

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ja hun ble forkjølet for 2 netter siden.. Var veldig plaget den natten det strartet o_O men er heldigvis BARE nese og ikke noe mer ;) men inatt har hun sovet seg gjennom natten, men ikke vært så tett heller da :D og dagen bryr hun seg ikke :P:D bare når vi må tørke :P DET liker hun IKKE:P

Dakkar:( er han ikke bra enda? hvor lenge har det sittet i han nå? er så kjedelig når de minste er syk!

Så godt det ikke plager hu nevneverdig mye:) haha, nei og tørke snørr er kjipt:p;) Emmeth og gjør alt for og snu seg unna når jeg kommer med en tissue:p jo, han har vært dårlig snart ei uke, men fortsatt ikke bra. Måtte sette paracet ikveld for at han skulle greie og sovne. Vondt virker det som. Ikke sovet mer enn ei halvtime fra kl halv 7 idag tidlig til halv 7 ikveld, men nå sover han:)

Er nok ett blodkar som har sprukket pga tett nese:( god bedring til snuppa:)

Den blir jo mye verre da, blir mye saltvann, det hjelper litt på, får bare håpe det går raskt over.

Stakkars:oops: får skikkelig vondt av henne. Håper virkelig det går fort over igjen:)

Har faktisk tatt gårsdagens kaffe fra kanna og varma opp i mikroen noen ganger. Hahaha!:D
Skulle gjerne hatt en frippel espresso nå ass.. :p

Hahaha:D det gjør sambo også noen ganger:p;):D

Så godt det ikke plager hu nevneverdig mye:) haha, nei og tørke snørr er kjipt:p;) Emmeth og gjør alt for og snu seg unna når jeg kommer med en tissue:p jo, han har vært dårlig snart ei uke, men fortsatt ikke bra. Måtte sette paracet ikveld for at han skulle greie og sovne. Vondt virker det som. Ikke sovet mer enn ei halvtime fra kl halv 7 idag tidlig til halv 7 ikveld, men nå sover han:)

Ja det er skikkelig krig når man skal rense nesa ved forkjølelse.. går litt bedre ellers.. men ikke så rart da! Liana har blitt så sår ved nesa etter all tørkinga :( helt rød stakkars.. og da er det spesielt vanskeig å vaske hun om morgen når det er tørka snørr overalt :P
Håper virkelig lille gutten din blir frisk snart! men burde vel ikke ta så mye lenger tid nå, siden han har hatt det 1 uke ;) sover han greit om natten nå da? Liana sov også lite på dagen igår.. sikkert pga. nese og ikke minst varmen som er her nå :( idag nektet hun plutselig å legge seg på dagen:eek: gråt når vi gikk ut fra rommet, og bare tulla når vi sto ved sengao_O så tok hun opp 2 ganger! for virket ikke som om hun var trøtt, meeeen hun sovnet i spisestolen sin :P

Ja det er skikkelig krig når man skal rense nesa ved forkjølelse.. går litt bedre ellers.. men ikke så rart da! Liana har blitt så sår ved nesa etter all tørkinga :( helt rød stakkars.. og da er det spesielt vanskeig å vaske hun om morgen når det er tørka snørr overalt :P
Håper virkelig lille gutten din blir frisk snart! men burde vel ikke ta så mye lenger tid nå, siden han har hatt det 1 uke ;) sover han greit om natten nå da? Liana sov også lite på dagen igår.. sikkert pga. nese og ikke minst varmen som er her nå :( idag nektet hun plutselig å legge seg på dagen:eek: gråt når vi gikk ut fra rommet, og bare tulla når vi sto ved sengao_O så tok hun opp 2 ganger! for virket ikke som om hun var trøtt, meeeen hun sovnet i spisestolen sin :P

Så genialt hu sovnet i spisesalen sin:D:D:D:D:cool: Emmeth sliter virkelig med sovinga om dagen:confused: både på dagtid og natta. Tror det er pga han sliter med og puste når han ligger ned pga han er tett. Han ligger med høyna hodeende i senga. Kanskje det er derfor tulla di også sliter med sovinga, fordi hu er tett, nok derfor hu sovner lettere i sittende stilling:p jeg bruker sånn klenex med balsam i servietten, da blir han ikke så innmari sår på nesa, pluss smører leppomade på nesa også;)

Så genialt hu sovnet i spisesalen sin:D:D:D:D:cool: Emmeth sliter virkelig med sovinga om dagen:confused: både på dagtid og natta. Tror det er pga han sliter med og puste når han ligger ned pga han er tett. Han ligger med høyna hodeende i senga. Kanskje det er derfor tulla di også sliter med sovinga, fordi hu er tett, nok derfor hu sovner lettere i sittende stilling:p jeg bruker sånn klenex med balsam i servietten, da blir han ikke så innmari sår på nesa, pluss smører leppomade på nesa også;)

Haha ja, og hun var lissom ikke trøtt:p satt der ikke 5 min engang:rolleyes: er nok derfor dem sover dårlig ja, jeg takler hvertfall ikke tett nese! Ser ut som at snuppa er mye bedre nå, men om det fortsetter å plage hun, så må nok jeg å høyne litt på hodeende ;) ikke dum du altså! Som bruker det på servietten:rolleyes::p kansje jeg må kjøpe sånn å, er jo uansett kjekt å ha liggende:D har smurt en del med a-krem (den brune krukka) og det hjelper litt :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp