Mandagsprat

Finingen Eskil! :D flink han er til å hjelpe med pakkinga! :P greit å ha en lekeplass når man skal holde på med andre ting :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
For Lillebror var en gressflekk greit nok :)

Idag er jentene i den nye bhgen sin, den gamle blei nedlagt:( men det gikk over all forventning og levere de i den nye bhgen:D:D:D:D de hadde kjente voksne der, noe som er kjempebra:) var der bare 10 min for og se om det gikk bra, fikk bare såvidt "ha det" fra jentene spm allerede var opptatt i lek:p

Forkjølet stakkars:(

så kjedelig :( hvordan går det med halsen hennes da?
Liana er også forkjølet.. men heldigvis er det kun nesa som er snørrete ;) og den begynner å bli bedre :D

Ikke jeg heller, men en SKIKKELIG god kopp hadde gjort seg nå. Er steintrøtt i dag.. :p

Hahaha:p:cool::D
Kaffe er kaffe lissom:p;):D veeel, ikke om den ser og smaker som tjære. Noen er litt vel glad i sterk kaffe:eek:

Idag er jentene i den nye bhgen sin, den gamle blei nedlagt:( men det gikk over all forventning og levere de i den nye bhgen:D:D:D:D de hadde kjente voksne der, noe som er kjempebra:) var der bare 10 min for og se om det gikk bra, fikk bare såvidt "ha det" fra jentene spm allerede var opptatt i lek:p

Så bra! kunne jo ikke gått bedre da ;):D barn tilpasser seg utrolig fort, så det blir vel nesten litt værre for oss foreldre :P

tusen takk, det er lille snørr-ungen min :D:D:D <3

Stakkars, forkjølet hu også? Emmeth også er dårlig ennå med krupp hoste og seigt slim og snørr snørret plager han veldig. Bryr ikke hu seg on tett nese? Da er du heldig:)

Stakkars, forkjølet hu også? Emmeth også er dårlig ennå med krupp hoste og seigt slim og snørr snørret plager han veldig. Bryr ikke hu seg on tett nese? Da er du heldig:)

Ja hun ble forkjølet for 2 netter siden.. Var veldig plaget den natten det strartet o_O men er heldigvis BARE nese og ikke noe mer ;) men inatt har hun sovet seg gjennom natten, men ikke vært så tett heller da :D og dagen bryr hun seg ikke :P:D bare når vi må tørke :P DET liker hun IKKE:P

Dakkar:( er han ikke bra enda? hvor lenge har det sittet i han nå? er så kjedelig når de minste er syk!

Har faktisk tatt gårsdagens kaffe fra kanna og varma opp i mikroen noen ganger. Hahaha!:D
Skulle gjerne hatt en frippel espresso nå ass.. :p
Å nei! SÅ lite kresen er jeg ikke :-o

Har faktisk tatt gårsdagens kaffe fra kanna og varma opp i mikroen noen ganger. Hahaha!:D
Skulle gjerne hatt en frippel espresso nå ass.. :p

haha ja da trenger man hvertfall ikke kalle seg kresen :P

Vi er stuck
De fant noen feil på vogna vi skal ha med (og egentlig kjøpe) og sliter med den nå. Redd vi kommer frem altfor sent :(

Vi er stuck
De fant noen feil på vogna vi skal ha med (og egentlig kjøpe) og sliter med den nå. Redd vi kommer frem altfor sent :(

Oj da :eek: såå utrolig kjedelig :( er det noe som kan ordnes idag eller?

Back
Topp