Mandagsprat

heheh åja :P :D bra det ikke var noe mer alvorlig :P:)
Joda! Men så skulle plutselig alt fikses før vi dro, og endel småfeil dukket opp. Litt kjipt når man vurderer å kjøpe...
Koble på ekstra speil og selve vogna nå så kjører vi.
Lillebror sovnet i vogna før vi fikk han i bilen. Så da røk planene om å kjøre før han sovnet også :-p

Joda! Men så skulle plutselig alt fikses før vi dro, og endel småfeil dukket opp. Litt kjipt når man vurderer å kjøpe...
Koble på ekstra speil og selve vogna nå så kjører vi.
Lillebror sovnet i vogna før vi fikk han i bilen. Så da røk planene om å kjøre før han sovnet også :p

Ja det må være kjedelig.. skal dere fortsatt kjøpe den eller tenker dere på å ombestemme dere?
hehe ja ikke alltid lett å gå 100% etter planen når man har unger :P

Ja det må være kjedelig.. skal dere fortsatt kjøpe den eller tenker dere på å ombestemme dere?
hehe ja ikke alltid lett å gå 100% etter planen når man har unger :P
De betaler ny kran og så får vi testet vogna på tur nå, så får vi se! Jeg tipper vi kjøper den med mindre det dukker opp andre ting!
ImageUploadedByBV Forum1373288791.863773.jpg
Nå kjører vi! Mangler å fylle opp boksen med niste og drikke bare :)

så kjedelig :( hvordan går det med halsen hennes da?
Liana er også forkjølet.. men heldigvis er det kun nesa som er snørrete ;) og den begynner å bli bedre :D

Hun har mye slim i halsen, nekter plent å spise. Det har gått mye i mme i dag.

De betaler ny kran og så får vi testet vogna på tur nå, så får vi se! Jeg tipper vi kjøper den med mindre det dukker opp andre ting!
Vis vedlegget 21545
Nå kjører vi! Mangler å fylle opp boksen med niste og drikke bare :)

Hihi goooood tur! :D:D

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Hun har mye slim i halsen, nekter plent å spise. Det har gått mye i mme i dag.

Ikke noe gøy:( men godt hun vil ha mme i det minste da;):D

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

For en dag!
Måtte handle et par ting til vogna og handle mat og etter kort tid et tissestopp!
Lillebror er IKKE noe kjørebarn altså... Nå har han heldigvis sovnet og jeg håper han sover lenge selvom det betyr sen kveld...
Teodor og jeg sitter våkne bak i og tuller
ImageUploadedByBV Forum1373302332.420331.jpg

Back
Topp