OH!
Jeg har siklet på pannekakene jeg laget til T og mannen før i dag. Og nå lager han seg jammen meg et par stykker av restene av røren
Jeg får lage meg noen egne en dag, uten hvetemel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OH!
Sjekk min provisoriske "bære sovende storbaby posisjon" i ringslynga
Vis vedlegget 16435
*Surfer mobilt*
Ikke så rart det når du er tilbake i jobb da=)Da er det snart kvelden her, hører snuppa brumme litt fra rommet, tror det blir en slik natt også.
Herlig at det er mannen som skal ta seg av det hehe
Blir ikke mye skravling på meg fortiden merker jeg.
Ikke så rart det når du er tilbake i jobb da=)
Håper det går bra med jobbingen!
Joda, men er ganske sliten i hodet noen dager.. Men jeg syns barneskoleelevene er værre jeg da.![]()
SÅ flink du er!!!Jeg må jo skryte litt av meg selv da
for har tross alt rydda gjennom så og si ALLE lekene, puslespillene og bøkene til Emira idag + rydda i skapet hennes og pakket vekk/kastet klær som var for smått eller slitt.. også har jeg gått gjennom en stooooor haug med babyklær fra str 50-80.. ble en full søppelsekk som jeg fikk gitt til frelsesarmeen, en pappeske med klær som jeg skal spare (tilfelle noen jeg kjenner får jente en dag)også en pose med str 50-56 som jeg skal gi til fødeavdelingen på Kongsberg
og jammen fant jeg ikke noen få plagg jeg kan bruke på lillebror i magen <3
sååå godt å få gjort dette, for det har vært i hode mitt leeeenge![]()
SÅ flink du er!!!
Det er så deilig å få slikt gjort!!
Jeg tok rommet til T sist uke. Neste store plan er å rydde bort klær og rydde under trappen i gangen. Skulle gjerne hatt inn mer oppbevaring der!
Det syns jeg hørtes godt ut!!oooh, YUMMY!!! bare ryent brød med brunost her![]()
Der lå hun fintTenk at denne lille turbofisen kan være så rolig, stille og fredfullherlige jenta mi ♡
Vi ønsker dere en god natt
Vis vedlegget 16521
*sender fra mobil*