Mandagsprat

God morgen, kjære deg.:)
Jeg er nydusjet, sminka og klar til jobb - mangler bare bukse. Her er det strålende sol, men ganske kaldt, så jeg skal se det litt an om de blir langbukse eller capri.:)
Skal sette på kaffe, spise frokokost og smøre meg niste nå.
Håper været holder seg til i ettermiddag , slik at jeg får kose meg i solveggen hjemme.♡ Har ingen andre planer.;)

hehe, viktigste er vel å huske å ta på bukse! :P ;)

God formiddag! :)
Hermine våkner bare tidligere og tidligere nå, liker ikke utviklinga! Idag 06.40 o_O Mannen tok henne litt før han dro på jobb, så jeg fikk ligge til 07.30...men snuppa skravla så høyt oppe i stua at det var umulig å sove videre :eek: :p
Er akkurat bikka 20 grader ute, så må nok ut en tur når snuppa er ferdigsovet og jeg ferdigpumpa! Har akkurat laga meg en iskaffe på espresso, lettmelk og søtningsmiddel, nydelig og lite kalorier :D

Lurer på om jeg skal forsøke å få henne på ryggen selv idag, eller om det blir magebæring :p Men ut på tur må vi :D ...så slipper jeg unna litt husarbeid også, er altfor fint vær for klesvask og oppvask ;)
Synd ingen av dere bor nærmere, for kjenner jeg kjeder meg litt på dagene når jeg ikke har noen å treffe ;)

Edit: good lord, trenger ikke den ungen mer søvn? Hun ble lagt 20.30 i går, våkna 06.40, drøyde 3 timer med å legge henne til første lur, for at hun skulle sove litt lengre, men hun sov likevel bare 30min o_O

Hei og hå!
Det ble 6 før Lillebror våknet i dag - det er stor forskjell fra 5, altså! :eek:
Men han hadde en ekstra pupperunde i 22-tiden. Spørs om han var veldig tørst pga varmen. Men etter det sov han til 3 (som mammaen hadde planlagt) og deretter til 6 :D
Uff, huset ser ikke ut. Det er altfor mye som bør gjøres og man skulle ikke tro at vi begge går hjemme nå :p
Så jeg har satt på klesvask og oppvaskmaskin nå før frokost. Ellers er det masse klær som må legges på plass og husvask :eek:
Flott at det regner igjen i dag da, så får vi ikke helgt ut klesvasken :p
Hva er planene deres i dag?

hehe, det der høres kjent ut. Vi koser oss og finner på ting sammen når vi begge er hjemme, så blir husarbeidet neglisjert ;) Flinke Eskil som fulgte planen din da :D
Snuppa her fikk mat allerede 01.30...noe som resulterte i dag 06.40 o_O Ja, jeg synes det er for tidlig :P ;)

Hei hei! Lenge siden sist. Vi har vært en uke på Rhodos, kom hjem igår kveld :) det har vært veldig deilig med sol, varme og bading (men må nok innrømme at det vr litt slitsomt med to småbarn på tur og :/ ) Deilig å være hjemme i allefall :) Elise stod opp 5:30 idag, så hun tar seg allerede dagens første strekk. Jeg drikker kaffe med begge hender og lovpriser min kjære kaffetrakter. Rhodos hadde jo bare sånn nescafe pulverkaffe å by på.. Fysj! Regner her også, og jeg skulle virkelig ha klipt gresset... Det har blitt en blomstereng på den lille uka vi var borte :eek: velvel, da blir det klesvask og en tur på barseltreff isteden :) ha en fin dag folkens! Vis vedlegget 16398 her er Elise som koser seg i skyggen :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

ååå, så fin hun var! Kjempesøt kjole :D
Deilig å reise da, selv om det kanskje ikke blir så mye ferie med to små ;)

Hermine våkner bare tidligere og tidligere nå, liker ikke utviklinga! Idag 06.40 o_O Mannen tok henne litt før han dro på jobb, så jeg fikk ligge til 07.30...men snuppa skravla så høyt oppe i stua at det var umulig å sove videre :eek: :p
Er akkurat bikka 20 grader ute, så må nok ut en tur når snuppa er ferdigsovet og jeg ferdigpumpa! Har akkurat laga meg en iskaffe på espresso, lettmelk og søtningsmiddel, nydelig og lite kalorier :D

Lurer på om jeg skal forsøke å få henne på ryggen selv idag, eller om det blir magebæring :p Men ut på tur må vi :D ...så slipper jeg unna litt husarbeid også, er altfor fint vær for klesvask og oppvask ;)
Synd ingen av dere bor nærmere, for kjenner jeg kjeder meg litt på dagene når jeg ikke har noen å treffe ;)

Edit: good lord, trenger ikke den ungen mer søvn? Hun ble lagt 20.30 i går, våkna 06.40, drøyde 3 timer med å legge henne til første lur, for at hun skulle sove litt lengre, men hun sov likevel bare 30min o_O
Sove er for pyser! I allefall på dagtid! Hermine og Elise kan lage egen klubb :) så deilig med tjue grader.. Skjønner ikke at du orker å gå tur med bæretøy når det er så varmt.. Her er det øs-pøs så det blir bil til treff idag.

Deilig med ferie selvom det er litt slitsomt ja :)

Sove er for pyser! I allefall på dagtid! Hermine og Elise kan lage egen klubb :) så deilig med tjue grader.. Skjønner ikke at du orker å gå tur med bæretøy når det er så varmt.. Her er det øs-pøs så det blir bil til treff idag.

Deilig med ferie selvom det er litt slitsomt ja :)

det blåser endel, så det virker ikke så varmt ute ;) Nå skal vi først dra å kjøpe noen sommerblomster, hadde egentlig ikke tenkt å bruke penger på det...men så ombestemte jeg meg :P

haha ja skravlinga på de små kan være på fryktelig høyt nivå :eek: :P
mmmm iskaffe <3 (jeg er mest glad i mocca-iskaffe jeg da) :P må lissom ha en annen smak enn bare kaffe ;)
Hadde vært gøy om alle oss hadde bodd nær hverandre :D
Ha en god tur ut med snuppa di ;) :)

det blåser endel, så det virker ikke så varmt ute ;) Nå skal vi først dra å kjøpe noen sommerblomster, hadde egentlig ikke tenkt å bruke penger på det...men så ombestemte jeg meg :P
Sommerblomster er koselig :) av uvisse grunner har alle mine superpetuniaer visnet mens vi har vært borte, så jeg må plante på nytt :/ bare det slutter å regne!! (Barseltreffet vårt ble avlyst pga sykdom, så ble hjemmedag på oss)

God ettermiddag:)
Jeg sitter på bussen hjem fra jobb, strålende vær i dag.
Nå gleder jeg meg til å se snuppa mi:p:rolleyes:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Hei hei! Lenge siden sist. Vi har vært en uke på Rhodos, kom hjem igår kveld :) det har vært veldig deilig med sol, varme og bading (men må nok innrømme at det vr litt slitsomt med to småbarn på tur og :/ ) Deilig å være hjemme i allefall :) Elise stod opp 5:30 idag, så hun tar seg allerede dagens første strekk. Jeg drikker kaffe med begge hender og lovpriser min kjære kaffetrakter. Rhodos hadde jo bare sånn nescafe pulverkaffe å by på.. Fysj! Regner her også, og jeg skulle virkelig ha klipt gresset... Det har blitt en blomstereng på den lille uka vi var borte :o velvel, da blir det klesvask og en tur på barseltreff isteden :) ha en fin dag folkens! Vis vedlegget 16398 her er Elise som koser seg i skyggen :)

Velkommen hjem igjen:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Sjekk min provisoriske "bære sovende storbaby posisjon" i ringslynga:D:p
1369664293661.jpg

*Surfer mobilt*

Oi, det var jo fantastisk :D

haha, ja det fungerte iallfall fra bilen og hjem! Hun lå ganske stødig i grunn, for la henne nedi "posen" i slynga, men føttene stakk opp under armen min :P

haha ja hva får man ikke til hvis man prøver :):p sover hun eller? Liana hadde klikka om jeg hadde lagt hun sånn i våken tilstand :p

ja, hun sovna i bilen og så har vi 200m å går fra parkeringa til leiligheta og hadde ikke med vogn :P Så da måtte jeg finne på noe lurt ;) Hun våkna i det vi kom inn hjemme da :p

Takktakk! :)
Jobber som lærervikar/assistent på en barn-og ungdomsskole i nærheten. Tar 10-15min med bil ca.:)

okey :) så spennende da :) men kan det ikke være litt slitsomt med ungdommer? :P hvertfall hvis jeg husker tilbake på hvor sta jeg var :P

ja, hun sovna i bilen og så har vi 200m å går fra parkeringa til leiligheta og hadde ikke med vogn :p Så da måtte jeg finne på noe lurt ;) Hun våkna i det vi kom inn hjemme da :p

aha.. hehe men ser ut som hun ligger fint da.. også så mye lettere enn å bære i armene ;) :) så lur er du hvertfall :D

aha.. hehe men ser ut som hun ligger fint da.. også så mye lettere enn å bære i armene ;) :) så lur er du hvertfall :D

hadde jo en haug bæreposer med meg også, OG stellebag, så hadde ikke armer ledig til å bære henne i :P Oppfinnsomheten lenge leve ;)

Back
Topp