hadde jo en haug bæreposer med meg også, OG stellebag, så hadde ikke armer ledig til å bære henne iOppfinnsomheten lenge leve
![]()
hehe ja av og til gjelder det å være veldig oppfinnsom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hadde jo en haug bæreposer med meg også, OG stellebag, så hadde ikke armer ledig til å bære henne iOppfinnsomheten lenge leve
![]()
Det der var jo flott bruk av slynge
Vi lot vogna ligge i bilen på handletur på senteret i dag, da han likevel var våken. Men han skulle egentlig sove. Men ikke snakk om at han sovnet i selen da. ALT for mye å følge med påHan fikk også masse pupp og litt brød på cafe før vi ruslet videre og kikket!
Så han var da våken fra ca 10 til 14 da vi kjørte hjem igjen. Og det er MYE til å være han.
Men til gjengjeld da slipper han lur nummer tre i dag og legger seg i rett tid![]()
Det er veldig bra da.kansje dette med søvn virkelig begynner å bli bedre for derehåper det for deres skyld
Liana må være våken i minst 4 timer på dagen, ellers sover hun ikke..så det blir bare 2 lurer hermen på lur nr 2 så sover hun ofte til kl 19, og sovner igjen kl 20
![]()
og da sover hun hele natten
![]()
Det er veldig bra da.
Nei vi må bare prøve oss frem her. Han våknet nesten enda tidligere om han ble lagt senere etter en dupp nummer tre på ettermiddagen.
Det der var jo flott bruk av slynge
Vi lot vogna ligge i bilen på handletur på senteret i dag, da han likevel var våken. Men han skulle egentlig sove. Men ikke snakk om at han sovnet i selen da. ALT for mye å følge med påHan fikk også masse pupp og litt brød på cafe før vi ruslet videre og kikket!
Så han var da våken fra ca 10 til 14 da vi kjørte hjem igjen. Og det er MYE til å være han.
Men til gjengjeld da slipper han lur nummer tre i dag og legger seg i rett tid![]()
Det er veldig bra da.
Nei vi må bare prøve oss frem her. Han våknet nesten enda tidligere om han ble lagt senere etter en dupp nummer tre på ettermiddagen.
Ja det viste seg jo her i natt. Han sov til 3 istedet for 2 før han ville ha mat, og da sov han til 6 i stedet for 5jeg mistenker at det er klokkeslett for nattmåltid som avgjør hvor tidlig snuppa våkner om morran, og ikke hvor mye hun sover eller ikke sover på dagen![]()
Heldigvis er han storfornøyd og sjelden eller aldri sur, selvom han våkner altfor tidligja det kan være veldig vanskelig å komme inn i en god rytmefor de styrer lissom dette veldig selv enda..Liana har vært enkel hele tiden.. men var mer frem og tilbake med Emira..og det er så kjedelig.. og etterhvert som hun begynte i bhg, så la de hun kl 11 om dagen, og det gjorde hun ikke hjemme..for her var det seinere..så ble rot da også! men ordnet seg etterhvert da
![]()
Ja det viste seg jo her i natt. Han sov til 3 istedet for 2 før han ville ha mat, og da sov han til 6 i stedet for 5![]()
![]()
Hva gjør du når hun våkner før det og vil ha mat da?samme greia her, hun fikk flaske kl 01.30 og kl 06 begynte hun å kave seg opp...06.40 fikk hun ny flaske i søvne...men den våkna hun bare avTil natta blir det ikke mat før tidligst 03!
![]()
Heldigvis er han storfornøyd og sjelden eller aldri sur, selvom han våkner altfor tidlig![]()
Joda, men er ganske sliten i hodet noen dager.. Men jeg syns barneskoleelevene er værre jeg da.okeyså spennende da
men kan det ikke være litt slitsomt med ungdommer?
hvertfall hvis jeg husker tilbake på hvor sta jeg var
![]()
OI det var lite soving på en dag ja!I følge mannen har vesla bare dubbet en gang i dag (og muligens en supahdupah-powwahnap i bilen). En stk trøtt unge nå til kvelden kan man si, og det utrolige er at hun ikke ble overtrøtt! Jenta er allrerede i seng, og dette var den enkleste legginga på lenge. Hun fikk flaske, rapa litt, tok flaska igjen, sovna, og toppa det hele med å le søtt i søvne når jeg la henne ned i senga si.♡
Hva gjør du når hun våkner før det og vil ha mat da?
Her fungerer ingenting om han først vil ha.
Han våknet jo i 22-tiden også, da måtte jeg til slutt amme da han hylskrek selv etter å ha fått vann og nesten sovnet igjen. Var veldig varmt da, hele dagen og på natten. Vann var tydeligvis ikke nok tørsteslukker for han...
Ja, hadde han bare kavetgir vann og smokk, og holder ut at hun kaver og våkner hvert 10.minutt![]()
![]()
Hun vræææler ikke i den forstand, men sover urolig og våkner ofte helt til hun får flaske. Etter det roer hun seg og sover som regel 4 timer til
![]()
Ja, jeg fatter ikke at hun har klart å holde seg våken i det hele tatt. Håper hun sover hele natta nå da.OI det var lite soving på en dag ja!
Men bra hun sovnet greit![]()