Mandagsprat

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå!
Det ble 6 før Lillebror våknet i dag - det er stor forskjell fra 5, altså! :o
Men han hadde en ekstra pupperunde i 22-tiden. Spørs om han var veldig tørst pga varmen. Men etter det sov han til 3 (som mammaen hadde planlagt) og deretter til 6 :D
Uff, huset ser ikke ut. Det er altfor mye som bør gjøres og man skulle ikke tro at vi begge går hjemme nå :p
Så jeg har satt på klesvask og oppvaskmaskin nå før frokost. Ellers er det masse klær som må legges på plass og husvask :o
Flott at det regner igjen i dag da, så får vi ikke helgt ut klesvasken :p
Hva er planene deres i dag?

God morgen, kjære deg.:)
Jeg er nydusjet, sminka og klar til jobb - mangler bare bukse. Her er det strålende sol, men ganske kaldt, så jeg skal se det litt an om de blir langbukse eller capri.:)
Skal sette på kaffe, spise frokokost og smøre meg niste nå.
Håper været holder seg til i ettermiddag , slik at jeg får kose meg i solveggen hjemme.♡ Har ingen andre planer.;)

Jeg er nydusjet, sminka og klar til jobb - mangler bare bukse. Her er det strålende sol, men ganske kaldt, så jeg skal se det litt an om de blir langbukse eller capri.:)
Håper været holder seg til i ettermiddag , slik at jeg får kose meg i solveggen hjemme.♡ Har ingen andre planer.;)
God jobb til deg :D
Her er det hvertfall langbuksevær :o
Vi har fått spist frokost nå. Eller jeg - Lillebror lekte mest med maten så han må nok ammes snart :p
Han er helt turbo her hjemme nå, krabber bort til alt som er spennende og river i alt han ikke bør ;)

God jobb til deg :D
Her er det hvertfall langbuksevær :o
Vi har fått spist frokost nå. Eller jeg - Lillebror lekte mest med maten så han må nok ammes snart :p
Han er helt turbo her hjemme nå, krabber bort til alt som er spennende og river i alt han ikke bør ;)
Takk for det!:)
Godt med langbuksebær innimellom også da. Iallfall hvis man føler at man skulle fått unna litt husarbeid. Vi har hatt ei lita uke med regn og gråvær, så nå er det helt greit at sola kommer tilbake.:)
Hehe.. Så morro at det full fres hos dere. Spennende for Eskil, men slitsomt for mor og far?
Ha en fin dag!!! :)

Takk for det!:)
Godt med langbuksebær innimellom også da. Iallfall hvis man føler at man skulle fått unna litt husarbeid. Vi har hatt ei lita uke med regn og gråvær, så nå er det helt greit at sola kommer tilbake.:)
Hehe.. Så morro at det full fres hos dere. Spennende for Eskil, men slitsomt for mor og far?
Ha en fin dag!!! :)
Ikke direkte slitsomt, men litt mer krevende enn ellers :p

Nå våknet T også - HAN stod opp med feil fot, tror jeg! Bare å få i han frokost og levere i bhg :p

Hei hei! Lenge siden sist. Vi har vært en uke på Rhodos, kom hjem igår kveld :) det har vært veldig deilig med sol, varme og bading (men må nok innrømme at det vr litt slitsomt med to småbarn på tur og :/ ) Deilig å være hjemme i allefall :) Elise stod opp 5:30 idag, så hun tar seg allerede dagens første strekk. Jeg drikker kaffe med begge hender og lovpriser min kjære kaffetrakter. Rhodos hadde jo bare sånn nescafe pulverkaffe å by på.. Fysj! Regner her også, og jeg skulle virkelig ha klipt gresset... Det har blitt en blomstereng på den lille uka vi var borte :o velvel, da blir det klesvask og en tur på barseltreff isteden :) ha en fin dag folkens! ImageUploadedByTapatalk1369635002.435007.jpg her er Elise som koser seg i skyggen :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Ikke direkte slitsomt, men litt mer krevende enn ellers :p

Nå våknet T også - HAN stod opp med feil fot, tror jeg! Bare å få i han frokost og levere i bhg :p
Haha, er litt mer å passe på nå ja.. Gøy å se barna utforske verden! Storebror her også var en umulius idag, så var godt å få han i barnehagen! Han har jo ikke vært der på nesten to uker, så tror han kommer til å kose seg der idag :)

Så deilig med Rhodos tur da... Vi har hatt ganske bra vær siden torsdag her i Oslo...Og i dag,blir det ikke bra ser det ut til...

Var våken 06.30 i dag. TRØTT!
OG forkjølelsen går jo aldri over. Vil smake og lukte snart igjen :)

Haha, er litt mer å passe på nå ja.. Gøy å se barna utforske verden! Storebror her også var en umulius idag, så var godt å få han i barnehagen! Han har jo ikke vært der på nesten to uker, så tror han kommer til å kose seg der idag :)

Ja noen dager er det bare godt å få de av gårde :p

SÅ herlig bilde fra turen deres :D

Så deilig med Rhodos tur da... Vi har hatt ganske bra vær siden torsdag her i Oslo...Og i dag,blir det ikke bra ser det ut til...

Var våken 06.30 i dag. TRØTT!
OG forkjølelsen går jo aldri over. Vil smake og lukte snart igjen :)
Uff, får håpe du blir bra snart :(

God morgen til alle dere :) Her sitter jeg i sofan med Liana surrende ved siden av meg på gulvet og later som om hun ler :P :) *kos*... Vi sto opp ca 8 idag, Emira våknet 7:30 og Liana 7:45 :) Så fikk vi levert Emira i bhg rundt 9, (hun var i godt humør idag) :P men vet åssen dere som har noen umuliuser har det altså! :P
Regnet har kommet tilbake, etter 2 dager uten :P var jammen på tide :P haha..

God morgen til alle dere :) Her sitter jeg i sofan med Liana surrende ved siden av meg på gulvet og later som om hun ler :p :) *kos*... Vi sto opp ca 8 idag, Emira våknet 7:30 og Liana 7:45 :) Så fikk vi levert Emira i bhg rundt 9, (hun var i godt humør idag) :p men vet åssen dere som har noen umuliuser har det altså! :p
Regnet har kommet tilbake, etter 2 dager uten :p var jammen på tide :p haha..
Litt bra med regn, så kanskje plenen vår blir pen igjen :p :D
T var ikke så sur som jeg trodde da. Bare litt morgengretten akkurat når han våknet :D

Hei og hå!
Det ble 6 før Lillebror våknet i dag - det er stor forskjell fra 5, altså! :eek:
Men han hadde en ekstra pupperunde i 22-tiden. Spørs om han var veldig tørst pga varmen. Men etter det sov han til 3 (som mammaen hadde planlagt) og deretter til 6 :D
Uff, huset ser ikke ut. Det er altfor mye som bør gjøres og man skulle ikke tro at vi begge går hjemme nå :p
Så jeg har satt på klesvask og oppvaskmaskin nå før frokost. Ellers er det masse klær som må legges på plass og husvask :eek:
Flott at det regner igjen i dag da, så får vi ikke helgt ut klesvasken :p
Hva er planene deres i dag?

Så godt at han sov etter planen din :) :P hehe.. flink gutt det.. hihi.. og er stor forskjell på den ene timen ja!
Har ikke så mye husarbeid idag, men tenker på om jeg skal få lagt babyklær opp på loftet og få ryddet i lekene til Emira :eek: er jo såå mye :P Lykke til med husarbeid :P hehe..

Ha en fin dag på jobb :) hva jobber du med foresten?

Så godt at han sov etter planen din :) :p hehe.. flink gutt det.. hihi.. og er stor forskjell på den ene timen ja!
Har ikke så mye husarbeid idag, men tenker på om jeg skal få lagt babyklær opp på loftet og få ryddet i lekene til Emira :eek: er jo såå mye :p Lykke til med husarbeid :p hehe..
Takk!
Endelig står mannen opp og :p

Hei hei! Lenge siden sist. Vi har vært en uke på Rhodos, kom hjem igår kveld :) det har vært veldig deilig med sol, varme og bading (men må nok innrømme at det vr litt slitsomt med to småbarn på tur og :/ ) Deilig å være hjemme i allefall :) Elise stod opp 5:30 idag, så hun tar seg allerede dagens første strekk. Jeg drikker kaffe med begge hender og lovpriser min kjære kaffetrakter. Rhodos hadde jo bare sånn nescafe pulverkaffe å by på.. Fysj! Regner her også, og jeg skulle virkelig ha klipt gresset... Det har blitt en blomstereng på den lille uka vi var borte :eek: velvel, da blir det klesvask og en tur på barseltreff isteden :) ha en fin dag folkens! Vis vedlegget 16398 her er Elise som koser seg i skyggen :)

Velkommen til Norge :P haha.. så deilig med en ferie da! men sikket godt å komme hjem igjen også :)
Også såå fin liten snuppe du har :)

Litt bra med regn, så kanskje plenen vår blir pen igjen :p :D
T var ikke så sur som jeg trodde da. Bare litt morgengretten akkurat når han våknet :D

hehe ja litt er bra, men det er jo stort sett bare regn, med et par dager pause sånn av og til :P hehe
Så godt det ikke fortsatte da, er så slitsomt når disse små har dårlige dager.. Hender Emira er morgengretten å, men det er stort sett hvis hun våkner før 7 ;) da er det bare å gi hun en ROSA yoghurt, så blir det bedre :P :D

hehe ja litt er bra, men det er jo stort sett bare regn, med et par dager pause sånn av og til :p hehe
Så godt det ikke fortsatte da, er så slitsomt når disse små har dårlige dager.. Hender Emira er morgengretten å, men det er stort sett hvis hun våkner før 7 ;) da er det bare å gi hun en ROSA yoghurt, så blir det bedre :p :D
Hehe, så bra :D

Back
Topp